gran canaria tips?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sloffiee

gran canaria tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-15 10:07

Hallo bokkers

Volgende week zaterdag gaan wij op huwelijksreis naar gran canaria

Heeft iemand tips voor leuke dingen daar
en openbaar vervoer hoe dat allemaal zit

Heel erg bedankt

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 10:55

Hoi Sloffiee! Wat leuk dat je op huwelijksreis gaat naar Gran Canaria. Qua openbaar vervoer weet ik niet zoveel, maar er rijden ontzettend veel taxi's die goed betaalbaar zijn.

Wat heel tof is, zijn de restaurants in de grotten, in Barranco de Guayadeque (te bereiken vanaf Aguïmes). Zelf vind ik voornamelijk het zuiden van het eiland en het centrum (de bergen) het leukst. Als je naar het centrum gaat, kan ik je Tejeda en San Mateo aanraden, en qua bergtoppen zijn Pico de las Nieves en Roque Nublo heel tof.

Palmitos Park in Maspalomas schijnt ook heel leuk te zijn en vanaf Puerto de Mogán zijn er trips met een glasbodemboot, heel gaaf! Sowieso is Puerto de Mogán de moeite waard om heen te gaan, mooi vissersstadje. :j

Als je wil, kan ik aan mijn vriend vragen of hij nog tips heeft voor jullie huwelijksreis, hij is Canario :D

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-15 10:59

Pico de Bandama is ook een mooie berg!

Verder is het een aanrader om naar crocodilo park te gaan en naar het plaatsje Firgas, daar is een waterstraat en dat ziet er wel leuk uit :)
Wij hebben toen een auto gehuurd om naar verschillende plaatsjes te gaan oa Guayadeque wat hierboven is en wat ik zelf genoemd heb, hebben we ook met de auto gedaan, op 1 dag.

Verder zijn we een dagje naar Aqualand geweest en hebben we daar met een zeeleeuw gezwommen en een dagje met de boot op pad dolfijnen spotten.