Huisje of caravan Oostenrijk met hond en kind!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vanessa

Huisje of caravan Oostenrijk met hond en kind!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-15 22:53

Wij willen in juni op vakantie naar Oostenrijk. De titel zegt het al. Met hond en kind. Maar ook met mijn ouders.

We willen niet in hetzelfde vertrek, dus aparte huisjes/caravans.
Mijn moeder kan niet meer wandelen, dus die kan mooi bij de kleine (3) blijven als we uit wandelen gaan. Het zou dus fijn zijn als er iets in de direkte omgeving te doen is voor mijn moeder (speeltuin, zwembad, meer).
Een bungalowpark ala centerparcs zou dus ideaal zijn. In Nederland vindt je ze in iedere provincie in overvloed, maar in Oostenrijk kennen ze het concept blijkbaar niet zo goed. Landal heeft er 2 parken, maar met voornamelijk appartementen???!!! De chalets zijn al niet meer beschikbaar.

Ik heb daarom mijn zoekopdracht uitgebreid met stacaravans. Een camping is natuurlijk ook prima! Op veel campings zijn honden inderdaad welkom, maar dan weer niet in de stacaravans.

Het is werkelijk een hele uitdaging geworden om iets geschikts te vinden. Wellicht weet iemand hier iets?
Onze voorkeur voor regio Tirol/Karintie hebben we al versoepeld. Als er maar bergen zijn om te wandelen....

Vanessa

Re: Huisje of caravan Oostenrijk met hond en kind!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-15 09:12

Ik heb inmiddels een bestemming gevonden. resortobertraun.nl
Topic kan gesloten.