Aangezien ik al 3 jaar niet op vakantie ben geweest en mijn vriend fysiek zwaar werk doet, zijn wij allebei toe aan vakantie samen. We zijn nog nooit samen weg geweest en we hebben niet het grootste budget. Ik ben toevallig in maart een week vrij van school, ligt buiten het hoogseizoen en dus hebben we voor deze periode gekozen. Echter moet het wel zonzeker zijn en het liefst 25-30 graden

Mijn vriend en ik hebben echt behoefte aan zon, zee, warmte en niks doen. Na een tijdje zoeken kwamen we op Kaapverdie uit, hier waren we wel echt enthousiast over! Niet te duur, niet zo lang (6 uur) vliegen en gegarandeerd goed weer.
Ik heb een beetje opgezocht, maar veel kan ik niet vinden over kaapverdie. Ik lees dat er niet veel te doen is en dat er veel armoede is. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? In hoe verre kom je in aanraking met de armoede en wordt het verwacht dat wij deze mensen iets geven? En het niks te doen stukje: we willen eigenlijk alleen maar niks doen en op het strand liggen, maar we willen wel een paar keer toch wel iets ondernemen. Is het mogelijk om bijvoorbeeld en quad te huren?
En het eten, kun je er uiteten? En zo ja, wat voor eten kan ik verwachten?
Dit waren voor nu mijn vragen, ik ben benieuwd naar ervaringen