Mooie niet te dure strandbestemming

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Mooie niet te dure strandbestemming

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:04

Mijn vriend en ik willen graag deze zomer weer lekker naar een zon, zee, strand vakantie, met lekker eten en mooie natuur. Ik zit te denken aan Portugal, en ik heb nu Portimao voor mijn neus, dat ziet er wel onwijs mooi uit maar lijkt me iets te toeristisch. Ik weet echt niet waar ik het zoeken moet dus vraag ik jullie om hulp.

'Eisen':
- strand op loopafstand.
- mooi strand, blauwe zee, warm water, bij voorkeur niet teveel 'troep' in het water.
- liefst hotel met ontbijt
- geen gedeelde badkamer
- mooie natuur in de omgeving
- niet te toeristisch
- vanaf de 2e week van juli, max €650.- voor een week voor 2 pers. (vliegen en hotel)
- temperatuur rond 25/30 graden, niet te heet.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Het hoeft niet perse Portugal te zijn, ik ben benieuwd wat voor ideeën jullie hebben.
Ik zoek zelf altijd op Ryanair en booking.com.

Edit: Mallorca zijn we al geweest en is ook echt onze droombestemming maar we willen een keer ergens anders heen.

suus_pepper

Re: Mooie niet te dure strandbestemming

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:09

Ik lees even mee, je hebt precies dezelfde eisen als ik!

Dorith

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:10

Ik weet niet wat je te toeristisch vind, maar misschien Malta? Niet zo duur, lekker weer, helder water.. maar geen/nauwelijks natuur

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:11

suus_pepper schreef:
Ik lees even mee, je hebt precies dezelfde eisen als ik!

Haha leuk!

Dorith, Malta is ook nog wel een idee, eens kijken.

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:12

Kijk een op ticketspy.nl of vakantiepiraten.

Staan vaak aanbiedingen op, ook voor de zomer

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:14

Ik vond Portimao wel wat toeristisch, maar wel leuk toeristisch. De hele zuidkust van Portugal is super, het is er prachtig, de stranden zijn mooi, je kunt er goed eten en de mensen zijn vriendelijk.
Als je een auto huurt, mocht je dat willen, en je rijdt het plaatsje uit zit je al snel in de middle of nowhere en kun je langs een behoorlijk verlaten kust rijden.

Susan88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:20

Het Griekse eiland Lesbos is niet heel toeristisch en heeft een hele diverse natuur (grotendeels groen en een heel apart kaal deel). Molyvos is een hele leuke plaats daar. Sommige hotels liggen daar pal aan zee (deze vond ik er erg mooi uitzien http://www.arke.nl/vakantie/griekenland ... ive-press/). Uit eten is ook niet erg duur: Drinken + hoofdgerecht = €10/15,- p.p. Ik zou er zeker nog een keer naartoe willen :j

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 21:25

Ik ga deze zomer waarschijnlijk naar Chios, een erg leuke locatie en zeker niet duur, en al helemaal niet toeristisch!

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 22:02

Wacht even joo

Hadden jullie niet een strandhuisjeiets?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 22:04

Ja klopt, maar we willen ook nog weg :P

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 22:09

Poeh denk dat dat nog vrij lastig is voor 325 euro per persoon. Waarom kijk je niet eens op vakantie veilingen? :) Heb ik goede dingen over gehoord wbt vakanties.

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 22:21

Ik ga mee lezen !
Wil dit jaar voor t eerst echt naar buiten land op valantie , Ben wel weekendjes weggeweest maar dat was niet ver .
Duitsland , Belgische Ardennen , Luxemburg en lang geleden naar Parijs .
Ik wil graag op vakantie naar Portugal .
Dat lijkt me een onwijs mooie vakantie bestemming .
De zuidkust

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 23:46

Zit ik te kijken op Santorini, hele mooie verblijven, niet duur, is het vliegen weer heel duur -O-

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 23:50

Ik vond het Griekse eiland zakynthos heel mooi en goed betaalbaar.

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 23:51

Ik ben ook aan het rondkijken. Wil in maart/april goedkoop op zon vakantie maar zie door de bomen het bos niet meer

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-15 23:55

Pfoeh.. als je voor dat bedrag wat kunt vinden en juli..knap hoor. 650 p.p. vind ik al weinig als je vliegt en een verblijf wilt!
Ik vond zelf Madeira schitterend. Er is alleen heel weinig strand, maar de natuur is schitterend en het is niet supertoeristisch. Ik ben alleen bang dat je je budget moet aanpassen dan :P, maar je kunt eens googlen.

Klokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 00:03

Susan88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 00:06

Santorini is wel heel toeristisch. Behalve Lesbos is Samos ook erg mooi (vooral de natuur). Daar wil ik ook nog graag weer een keertje naartoe.

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 00:08

moonsparkle schreef:
Ik vond het Griekse eiland zakynthos heel mooi en goed betaalbaar.

Precies dit, mooi eiland. Leuke dorpjes, niet te toeristisch. Wij hebben daar in een heel mooi hotel gezeten incl ontbijt, voor ong 600 euro. Dit was dan wel in Mei. Hoofdseizoen zal wel duurder zijn misschien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 00:22

Corfu is ook erg mooi en dat is betaalbaar. Zal ook wel toeristischer zijn uiteraard.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 00:23

Poolse kust...heel mooi kost een drol...bere gezellig... en prima met de auto te doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 00:50

Polen heb ik idd gezien dat t een mooie kust is, maar mijn vriend is daar al vaak geweest.
We hebben ons oog laten vallen op Corfu, helemaal niet duur. Portugal is helaas wel te duur voor wat wij willen.

Albion

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 01:04

Kefalonia (Griekenland), wordt ook wel bloemeneiland genoemd, ben er 3 jaar geleden geweest en is tot nu toe wel het mooiste eiland :) mooiste blauwe zee, mooiste stranden, veel natuur (dolfijnen :D ) en niet al te toeristisch :) waarschijnlijk iets duurder maar zeker waard om even te bekijken :) verder hou ik ook dit topic in de gaten voor nieuwe inspiratie voor de zomer :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 02:50

Nou we zijn er sneller uit dan verwacht, het wordt Paleokastritsa op Corfu. We hebben echt een schitterende lokatie(Valley Complex) gevonden en zijn verliefd geworden op het plaatsje :)

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 09:18

Joolien schreef:
Nou we zijn er sneller uit dan verwacht, het wordt Paleokastritsa op Corfu. We hebben echt een schitterende lokatie(Valley Complex) gevonden en zijn verliefd geworden op het plaatsje :)

Super! Ook een mooi eiland voor zover ik heb kunnen zien! Wij hebben er een tussen landing gemaakt toen we naar zakynthos gingen.
Veel plezier alvast!