Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Guinevere schreef:Als je zo'n EF taalcursus doet wordt alles dan niet voor je geregeld?
Maar ook als je alles zelf regelt is de VS een fijn land om in te reizen. Wel een beetje opletten als solo reiziger, maar dat heb je overal.
sallandval schreef:High school niets voor jou, dat kan een schooljaar of een semester, omdat je dan in een host gezin zit is het veilig en bovendien krijg je er dan een gratis netwerk bij. Ik ben in 1997-1998 geweest en ga nu nog regelmatig bij mijn Amerikaanse 'ouders' op bezoek, de VS is echt een tweede thuis geworden.
Emmaa_ schreef:Houd er rekening mee dat je echt letterlijk niks mag als 17-jarige in Amerika. Geen auto huren, niet drinken (niet eens naar binnen in bars). Een taalcursus is volgens mij voornamelijk ingericht voor iets oudere kandidaten, met veel vrije tijd. Zou dan toch eerder een semester of een jaar bij een gastgezin gaan wonen voor een high school year.
Fangio schreef:Emmaa_ schreef:Houd er rekening mee dat je echt letterlijk niks mag als 17-jarige in Amerika. Geen auto huren, niet drinken (niet eens naar binnen in bars). Een taalcursus is volgens mij voornamelijk ingericht voor iets oudere kandidaten, met veel vrije tijd. Zou dan toch eerder een semester of een jaar bij een gastgezin gaan wonen voor een high school year.
Hier ga ik wel in mee, ik liep tegen die dingen al aan omdat ik nog maar 20 was destijds en dat maakt het soms net wel iets moeilijker/minder leuk. Had niet gezien dat je nog maar 17 was.
Fangio schreef:Emmaa_ schreef:Houd er rekening mee dat je echt letterlijk niks mag als 17-jarige in Amerika. Geen auto huren, niet drinken (niet eens naar binnen in bars). Een taalcursus is volgens mij voornamelijk ingericht voor iets oudere kandidaten, met veel vrije tijd. Zou dan toch eerder een semester of een jaar bij een gastgezin gaan wonen voor een high school year.
Hier ga ik wel in mee, ik liep tegen die dingen al aan omdat ik nog maar 20 was destijds en dat maakt het soms net wel iets moeilijker/minder leuk. Had niet gezien dat je nog maar 17 was.