Het is lang geleden dat ik iets heb geplaatst. Maar het is natuurlijk bijna het nieuwe jaar, maar dat betekent ook winter. Ik vind het altijd fijn om uit te kijken naar zonvakanties.
Om ter conclusie te komen; Ik zoek een perfecte vakantie bestemming en het zoeken is best wel lastig. En het is fijn om meningen te horen.
Ik ben dus opzoek naar een zonvakantie, niet te ver weg, in de richting van Spanje ofzo. Maar het moet wel lekker weer zijn in mei. Ik ga met een vriendin dus een club is wel leuk, een beetje club med idee. Wel all inclusive enz en beetje mensen van onze leeftijd en een disco ofzo. Bij het strand zou leuk zijn en natuurlijk een zwembad.
Haha en jouw ouders laten je op vakantie gaan naar een hotel met een disco/ club? Ik zou je opsluiten in je slaapkamer op die leeftijd denk ik.
Ineke2
Geplaatst: 22-12-14 18:49
Nee, maar google is je beste vriend Je kunt dan zelf ook nog naar recensies kijken of het hotel goed is.
kiwiwitje
Geplaatst: 22-12-14 18:54
Ik ben 3 jaar geleden naar Marmaris (turkije) geweest. Zat ultra all inn, dan zit drank, behalve import ook inbegrepen. Ik was in 26 augustus &790.- ongeveer kwijt. Voor 8 dagen. Dat viel dus buiten het hoogseizoen dus goedkoper. Mei is ook geen hoogseizoen. Ik denk ook goedkoper dus. Was via corendon. Ik vloog vanaf schiphol naar dalaman. Veel winkels in de buurt hele mooie haven, en hele lekkere restaurantjes. Op de boulevard zit een restaurant "rembrandt" dat is van een nederlands gezin heerlijk eten en niet duur. Daarbij hebben ze een gelijknamige bar in barstreet.
Je bent 14 en gaat met een vriendin? Je ouders gaan dan zeker ook mee lijkt mij ? Vraag mij sowieso af of je als minderjarige kan inchecken in een hotel.
ponypret123
Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-14 19:58
Haha ik ben waarschijnlijk niet duidelijk geweestmaar ik heb niet gezegd zonder ouders, er gaan gewoon ouders mee maar voor mn vriendin en mij is een disco en zijn leeftijds genooten wel leuk, een mooi hotel zoeken kan ik ook wel, maar zoek echt ren soort cluc med voor ons we zijn 14