Foto's uit Australië

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mariett
Blogger

Foto's uit Australië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-14 22:57

Ik weet niet of het hier goed staat, leek me hier of in fotokunst..?
We zijn in de herfst naar Australië gegaan! Daar was het natuurlijk voorjaar. Ik heb er veel foto's gemaakt met mijn fijne Fujifilm van ongeveer 10 jaar. Binnenkort krijg ik mijn eerste spiegelreflex!

Ik laat maar meteen de foto's zien, echt zin in een heel verhaal typen heb ik niet en zo interessant is het nou ook weer niet. Ik moet wel zeggen: Australië was echt geweldig en prachtig!

We kwamen aan, na een ontzettend lange reis. En wat hadden we? Juist. Een ZWEMBAD. Héérlijk koud (het was zo'n 30 graden) en zo verfrissend na zo'n lange reis!
Afbeelding

Je komt dan gelijk in contact met alle beesten die daar leven. Zoals prachtige papegaaien! Deze rode vriend kwam uit mijn hand eten.
Afbeelding

Kaketoes zijn er een soort plaag. Wij waren er niet zo lang, dus hebben we ze nooit vervelend gevonden. Eerder prachtig, met hun mooie gele kuif!
Afbeelding

Toen gingen we naar een ander adres, familie van de vriend van mijn moeder. Ik mocht ze gelijk, het waren super aardige mensen!
Hun kat

Ze hadden het niet krap en bezaten een hele hoop dingen (verwarmde dekentjes in alle bedden!). Ook hadden ze een basketbal net. Heel erg leuk, er gingen steeds vogeltjes op zitten!
Afbeelding

Ook zagen we veel kangoeroes. Zoals dit, zichzelf jeukende, exemplaar :D
Afbeelding

Of deze kleine (enigszins overbelichten maar ja) kangoeroe!
Klik

Locky en Ingrid (waar we waren) hadden ook een kudde jonge koeien. Hoe de slachtkoeien in Australië leven? Níét in kleine stallen in ieder geval!
Afbeelding
Ze hadden het prachtig

Deze vogels waren de kraaien van Australië. Wij vonden ze erg mooi!
Afbeelding

POOOOOF!
Afbeelding

We hebben er veel lol gehad!
Afbeelding

Locky liet ons graag al zijn 'speeltjes' zien. Zo ook deze graafmachine, waar we in mochten rijden! Hier zit ik van Locky alles te leren. Ik was volgens hem een natuurtalent!
Afbeelding

We hebben ook nog een prachtige wandeling gemaakt. Mijn lieve broer Brent ging op de top even poseren:
Afbeelding
Mooi uitzicht!

Ook zagen we deze mier. Hij was echt héél groot, ongeveer even groot als mijn vingertopje. Mijn camera vertoont wat kuren, maar in macro is hij erg goed. Dat heeft mijn trouwe maatje toch weer bewezen geloof ik!
Afbeelding

En op de weg terug, een foto van de landingsbaan van schiphol met langere sluitertijd.
Afbeelding

Aidenn

Re: Foto's uit Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 23:02

wauw, hier kan nederland niet tegen op ( althans met dit weer afgelopen dagen) nee echt het zijn pracht foto's, ik ben nu wel even jaloers hoor :o

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 23:02

Die foto van die mier is geweldig! Wat mooi!

Australië is fantastisch he? Heb je niet wat meer omgevingsfoto's om het echte Australië te laten zien hier? Waar ben je geweest?

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-14 11:30

Australië is echt geweldig inerdaad! Ik heb niet erg veel foto's daarvan gemaakt, om eerlijk te zijn. Mijn camera is daar niet zo heel erg goed in. Zal straks nog even zoeken!

We zijn in Sydney gevlogen. Daar zijn we eventjes geweest. We zijn daarna naar Adelaide gevlogen en in Melbourne geweest :)

eline10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-14 11:39

Wauwwauw!! Wat een onwijs gave foto's! :oo

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-14 12:02