Fletcher hotel Valkenburg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

WinSel

Fletcher hotel Valkenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-14 19:07

Hallo bokkers,

Dit weekend ga k met mijn vriend weekendje naar Valkenburg, heb er veel zin in {:)

Alleen nu zit ik ergens mee.... Zo blond als ik ben heb ik een kamer geboekt in het Fletcher Hotel Valkenburg en na die tijd pas de referenties gelezen.... De meningen lopen zeer uit één. Sommige positief en Sommige zéér negatief. Omdat ik graag een beetje wil weten wat ik kan verwachten ben ik benieuwd of bokkers ervaring hebben met dit hotel. zowel negatief als positief.

Groetjes Nienke

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 19:10

Je hebt geboekt, jullie gaan, dus wat maakt het uit. Verstand op nul en gewoon genieten :D
Vergeet niet dat de meeste mensen eerder geneigd zijn iets negatiefs dan positiefs op internet te plaatsen.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 19:11

Valkenburg is zo gezellig! En weet je al die hotels proppen zoveel mogelijk mensen in zo klein mogelijke kamers, denk niet dat het heel veel verschil maakt. Wij hadden echt een top aanbieding maar konden onze kont niet keren in die kamer. Lekker belangrijk, je komt alleen op die kamer om te slapen en te douchen, de rest ga je lekker buiten doen! Wij vonden een ontzettend gaaf tapasrestaurant en we hebben zalig gegeten bij Aan de Linde.

Ik heb zelf barslechte ervaring met Fletcher, maar dan vooral wat eten betreft. Daar trap ik dus echt nooit meer in. Kamers zijn vaak wat oud maar goed zolang ze schoon zijn.....

WinSel

Re: Fletcher hotel Valkenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-14 19:18

Jullie hebben ook wel gelijk, leuk wordt t toch wel en zo vaak zullen we idd niet op de kamer zijn :) dank jullie

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 19:19

Heb je geboekt via booking.com?
Zo ja, kijk even tot wanneer je kosteloos kunt annuleren en zoek een ander hotel.
Denk dat je het hotel geboekt hebt met de bordeaux rode gevel...

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-14 19:20

Nee via nachtje weg geboekt. Kosteloos annuleren kan niet meer. En andere hotels zitten vast al vol. we gaan ook wel gewoon, wordt vast leuk :)

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 19:29

Ach gewoon lekker genieten, mensen zeuren om van alles! Als het personeel ze niet aanstaat zien ze ineens de grootste olifanten in hun kamer.

Wij kijken ook nooit naar recensies, zo hebben we al vaker in een op zoover barslecht beoordeeld hotel geslapen en vroegen wij ons echt af waar ieder een zich zo druk om maakt.

Veel plezier!

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-14 22:06

Dankje wel ik heb er zn zin in !

Kom er net achter dat de echte coca cola kerst truck er vrijdagavond staat. Dat wordt dus ff kijken {:)

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 22:14

Leuk zeg! Valkenburg is erg gezellig!
Er is een kraapje op de kerstmarkt met hele lekkere wosrten (droogworsten)

Ik heb wat vrienden in Valkenburg wonen, ik zal eens even rondvragen voor je!
Wat ook erg mooi is het pad langs de geul van schin op geul naar Valkenburg, en dan naar boven op de kluis.
Prachtige route langs het water, tenminste als jullie van wandelen houden, daarom rijd ik er altijd maar paard :=

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 22:18

Ik heb daar een paar jaar geleden een nacht 'geslapen', wakker gelegen eigenlijk. Maar dat kwam vooral ook door alle geluiden die ik hoorde en niet thuis kon brengen. En omdat de bedden slecht waren en vies :').

Maar misschien is het nu veel beter :).

Als je naar de kerstmarkt in de grotten wilt, kies er dan één en zorg dat je er ook echt om 10 uur bent, anders sta je een uur of langer in de rij om naar binnen te mogen.

Veel plezier! :)

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-14 22:20

Dankje wel :)

Wandelen is zeker de bedoeling :) hoop dat t weer t toelaat haha

Ik zat al even op de site te kijken van VVV en zag dat je online kaartjes kon kopen voor de grotten, dat maar doen dan lijkt me :) wil er zeker een kijkje nemen.

Gelukkig hebben we 3 dagen want ik wil teveel hahaha

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 22:21

Ik vond de grotten afgelopen weekend erg tegenvallen. Ook naar Maastricht geweest en dat was 1000 keer zo sfeervol.

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 22:36

Maasticht moet je eigenlijk combineren met een dagje schoppen.
Eerst maastircht in (het oude gedeelte van maastricht, wyck) is erg leuk)
En dan de kerstmarkt.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-14 22:51

Maastricht is ook mooi :)

Weten jullie misschien als je via internet entree bewijzen koopt, moet je dan ook in de rij staan of kun je dan fatsoenlijk doorlopen ?

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 22:57

Valkenburg rond deze tijd is fantastisch! wij zijn vorig jaar net voor kerst geweest via een aanbieding bij vakantie veilingen en ook bij een fletcher hotel, dag van tevoren ontdekte ik ook de recenties. Ook veel negatief. Maar goed uiteindelijk viel het mee, het was oud maar wel schoon, wc bleef soms doorspoelen maar dat was zo opgelost door de kraan even dicht te draaien. Wij waren er voor 2 dagen, dan kan dat allemaal prima. Restaurant erbij was wel super goed, ontbijt heerlijk uitgebreid, niks op aan te merken :)

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-14 23:00

Kijk daar wordt ik vrolijk van haha

Welk hotel zaten jullie ? Hotel Valkenburg ?

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 23:08

Ik weet de naam niet meer zeker maar geloof dat het hotel burghoeve was, weet dat het een oud landhuis was en wij in het bijgebouw sliepen. Wist niet dat er nog een tweede fletcher hotel was in valkenburg :+
Maar valkenburg is zoals ik al zei fantastisch :), mocht het hotel wel meevallen denk dan maar zo, je hoeft er enkel te slapen ;)

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-14 23:15

Idd voor de rest zijn we buiten :) k heb al van verschillende dingen screenshots gemaakt zodat ik precies weet wat dr allemaal is haha {:) {:)

leonie1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-14 23:22

Ik woon er vlakbij en als jullie nog advies willen voor een goed restaurant, ga naar Valkenhof! En dan raad ik de spare ribs aan, heerlijk :)
Ik zou zelf voor de gemeentegrotten gaan als ik jullie was, als je een van de twee grotten hebt gezien is het meestal ook wel genoeg. En inderdaad combineren met een dagje Maastricht, de stad is prachtig versierd nu.

Veel plezier!