Elk jaar zit ik weer naar de vacatures te kijken, maar besluit op het laatste moment elke keer weer om het niet te doen. En dan het jaar daarna is het weer precies hetzelfde verhaal.
Nu ook al heel de middag vacatures aan het kijken om aankomende zomer in het buitenland te gaan werken. Reisleider, propper of achter de bar. Het lijkt me geweldig!
Wie heeft dit nog meer of heeft er al een zomer in de zon op zitten?
Nsvc
Geplaatst: 24-12-14 13:07
Ik heb precies hetzelfde! Ik ben ook erg benieuwd naar ervaringen van andere, maar kan helaas weinig vinden..
Ik heb in 2008 op een camping gewerkt in Frankrijk voor 5 weken. Ik werkte van 17:00-20:00 in de snackbar en van 21:30-2:00 in de jongerenbar. Heb daar een hele leuke tijd beleefd ! gezellige mensen in het team en was overdag gewoon vrij.
Oke klinkt goed! Ik heb ook een tijdje nagedacht over animatiewerk, maar een te groot risico dat ik in een totaal buitenlands team kom. Ik wil dan namelijk wel op stap op de vrije avonden en als je in een klein team terecht komt met lokale mensen.. Dus ga in deze dagen een account aanmaken en ben benieuwd welke vacatures er open staan.
Ik heb vragen zoals Wat verdien je? Welke kosten worden vergoed? Wat zijn de werktijden etc.
Afgelopen jaar op een camping in Zweden gewerkt Camping is van de oom van een vriendin dus hebben we samen in het restaurant gewerkt. Dit was met name 's avonds dus de rest van de dag hebben we van de zon en de omgeving kunnen genieten Komend jaar weer terug en dit keer voor een langere periode. 10 dagen was toch erg kort, maarja ivm laatste vakantie met ouders kon ik niet langer
Leuk topic, ik ga dit jaar voor t derde jaar op rij naar Frankrijk voor een zomer lang als animatrice op een camping te werken. Of als troubleshooter en op meerdere campings aan de slag.
Wat 't wordt weet ik nog niet.
Ik vond de andere jaren echt een fantastische ervaring, vooral de (lokale) mensen leren kennen.