Ik zat al een hele tijd met een bepaald idee en hoe vroeger ik het bekend maak, des te beter denk ik

Het zit zo, ik doe mijn eindwerk op school over paardenfotografie. Deze zomervakantie heb ik al de mogelijkheid om van 1 juli tot 12 augustus naar Amerika te gaan. Daar ga ik een hele boel bijeen fotograferen dus ook al een super ervaring! Maar mijn volgend idee is dus een reisje door Nederland maken. Aangezien ik nog niet over een rijbewijs beschik, laat staan een auto is het alweer moeilijker om dat te organiseren. Bij deze dacht ik dus het zo te doen:
Ik kom bij mensen de hele dag gratis hun paarden fotograferen en in de plaats daarvoor zou ik een slaapplaatsje krijgen en een beetje eten

Op dat vlak kan ik ook wat raad gebruiken, reis ik met het OV? maak ik degelijke afstanden en vergoed ik de reiskosten? Doe ik een combinatie van? Hangt er ook alweer helemaal van af van de mensen die dit zouden zien zitten natuurlijk! Hoe lang dit zou duren hangt ook weer af van jullie enthousiasme, als ik veel kandidaten heb schat ik dan zo op een 2 weekjes. Maar 1 week zou ideaal zijn voor mij, dan kan ik nog thuis wat met vriendinnen afspreken ook

Verder is dit topic dus bedoeld als oproep + advies!!
Nu heb ik de kaart van nederland afgeprint.. en maar aanduiden en aanvullen met bokkertjes denk ik dan

In juni zal ik trouwens een Canon 5D mark lll bezitten.
Een kleine greep van mijn fotografie (nu). Verder moet je dit niet opvatten als reclame voor mijn fotografie

Nenah DM photography

Maar men moet wel even een idee krijgen en de stijl moet je aanstaan natuurlijk

Ik hoop dat ik niets ben vergeten te melden dus.. ik zie wel wat de reactie hierop is