In 2015 zou ik graag met mijn vader naar de USA gaan om daar per motor route 66 (Of in ieder geval stukken route 66 ) te rijden. Het is een van de grote wensen van mijn vader.
Nu zie ik na wat googlen door de bomen het bos inmiddels niet meer. Daarom vroeg ik me af of er mensen hier misschien ervaringen of tips hebben.
We zijn best avontuurlijk aangelegd en ik heb een jaar in FLorida gewoond, maar ik durf het niet goed aan zelf deze reis uit te stippelen en volledig op eigen houtje te gaan.
Mijn vader spreekt namelijk geen woord Engels, het zou een totale ramp zijn als ik een ongeluk zou krijgen en pa zou bijv. 911 moeten bellen.

Ik zoek daarom meer iets in de richting van een groepsreis, niet zo avontuurlijk helaas, maar waarschijnlijk wel een stuk veiliger. Wie heeft hier tips over aanbieders? OF is er zelf al eens met zo'n groepsreis meegeweest? Of zijn er misschien andere opties?
Ik kijk ook zo'n beetje naar de motoren, mijn vader is een heel ervaren motorrijder en rijdt zelf een Harley, die kan eigenlijk wel met elke 'fiets' overweg. Ik heb ong 10 jaar mijn motorrijbewijs, maar rij niet bijster veel. Ben ook erg gewend aan mijn Yamaha dragstar 650A Classic. Ik heb mijn vaders Harley wel vaker gereden, maar dat is hard werken voor mij. Wat zou in de States de beste optie zijn voor mij?
Wie kan mij meer vertellen, het liefst uit ervaring!