Ik ga in februari 2015 met een vriendin naar Londen. Nu is het voor ons de eerste keer dat we zonder ouders op vakantie gaan. Zij is nog minderjarig en ik ben wel meerderjarig. Ik heb al vaker gevlogen en zij nog nooit.
We hebben nu een vlucht geboekt maar ik heb daar zelf nog wat vraagjes over

1. We hebben via cheaptickets tickets gekocht maar ik heb nog geen tickets met barcodes binnen. Wel heb ik een email waarop staat E-Ticket en daar zitten ook een soort van tickets in. Krijg je die barcode tickets een paar dagen van te voren of is het alleen dit laten zien?
2. Hoe moeten we inchecken. Ik kan ook online inchecken 30 uur van te voren maar geen idee hoe dit werkt

3. we hebben een hotel geboekt en we moesten creditcardnummer invullen. Nu hebben we de creditcard van haar vader gebruikt alleen moeten we de creditcard meenemen naar Londen om daar te betalen ( nu alleen gereserveerd) maar kan dat zomaar met een creditcard van iemand anders? Ik weet niet of je een pincode in moet vullen of dat je een handtekening moet zetten maar anders hebben we best een probleempje.

4. Kan je ponden betere in NL omwisselen dan in ENG of andersom?
Heeft iemand ervaring met cheaptickets met hoe het allemaal werkt? We hebben in ieder geval alle facturen en tickets uitgeprint en die heb ik in een mapje gestopt.
Ook heb ik via de rabobank een creditcard aangevraagd. We kunnen de creditcard gegevens altijd nog wijzigen dus dan kan het via mijn creditcard als ik die aan de praat krijg...
Hulp hulp hulp