Weekendje weg Antwerpen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amandavd

Weekendje weg Antwerpen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-14 20:44

Hallo Bokkers,

Ik ben opzoek naar een hotel in Antwerpen, waar we 1 a 2 nachtjes willen overnachten voor een weekendje weg.

Ons budget is maximaal 50 euro per persoon maar liefst goedkoper.

Mijn enige eisen is dat er een ligbad bij de kamer zit en dat we er kunnen ontbijten. Beetje romantische sfeer is leuk maar niet nodig.

Ik boek het liefst bij het hotel zelf, vandaar dat ik dingen zoals vakantieveilingen enzo het liefst niet gebruik.

Wie oh wie heeft een leuke tip?

Amandavd

Re: Weekendje weg Antwerpen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-14 12:41

Niemand met tips voor hotels of uitjes? Via google vind ik over het algemeen alleen aanbiedingen van websites, en daar wil ik niet aan beginnen.

ijslandfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 12:57

Oi, 50 euro is heel krap, zeker als je ook ontbijt en een ligbad wilt.
Ik zeg: stel je eisen bij.
Of ga op zoek via weekendjeweg.nl o.i.d.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 13:00

Wij zaten 2 jaar terug in het Crowne Plaza Hotel. Nette kamers mét ligbad, prima ontbijt, zelfs een zwembad. Je moet wel een klein stukje met de bus naar het centrum maar die bus rijdt regelmatig dus dat was voor ons niet zo'n probleem. Jullie budget is wel erg laag trouwens, 1 nachtje red je daar wel mee maar 2 is al duurder. Ik heb toen echt goed gezocht naar goedkoop maar wel acceptabele kwaliteit en ligging, en deze kwam er toen voor mij 't beste uit.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-14 13:00

ijslandfan schreef:
Oi, 50 euro is heel krap, zeker als je ook ontbijt en een ligbad wilt.
Ik zeg: stel je eisen bij.
Of ga op zoek via weekendjeweg.nl o.i.d.

Ja sorry, ik heb het verkeerd verwoord zie ik nu! Ik wil niet meer dan 50 per persoon voor de kamer betalen, exclusief ontbijt. Ik wil alleen graag ook kunnen ontbijten in het hotel, voor bijbetaling dan.

Dankje Dani!!

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 16:56

Dan is het Mercure misschien wel wat? Zit op 5 minuten lopen van het centrum en op 10 minuten lopen vanaf het station. Om de hoek stoppen praktisch alle bussen en trams.

Ben heel vaak in Antwerpen en afgelopen weekend heb ik voor het eerst in het Mercure hotel overnacht. Het was maar een beetje duurder dan het goedkope Ibis of Ibis Styles waar ik normaal heen ga, maar absoluut een aanrader. Geloof dat we in totaal 70 euro kwijt waren, exclusief ontbijt. Onze kamer was enorm (ruim bed + make-up tafel + zithoek met tafel, bank en 2 ruime zitstoelen), badkamer was heel groot, douche en ligbad apart. Ik was aangenaam verrast door de prijs-kwaliteit verhouding.

Ontbijt bijboeken is daar wel erg duur (25 euro p.p.), maar wij ontbijten toch liever buiten de deur.
Goedkoper en lekkerder :j

Amandavd

Re: Weekendje weg Antwerpen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-14 10:43

Oh bedankt voor de fijne tip en uitleg Szan, dat klinkt echt goed!