Zal ik...........

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_KiMbErLeY_

Zal ik...........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-14 23:35

Vanaf januari ben ik hoogstwaarschijnlijk mijn baan kwijt (kan zijn dat ik nog een poosje doorga voordat ze een nieuwe hebben) je hoort vaak dat als dit gebeurd dat mensen gaan reizen!

Nu denk ik er echt al een paar dagen over!! :oo

Vorig jaar zou ik naar nieuw zeeland gaan, de sportlessen (les mills) die ik geef worden daar opgenomen en ik zou met iemand mee gaan, een HELE impulsieve actie, want ik had (en heb) nog nooit gevlogen :') helaas ging dit niet door door een knieblessure -O-

Nu blijft het dus wel kriebelen om ergens naartoe te gaan, als ik fotos zie van het buitenland, dan kriebelt er iets.......

Ik zou ook wel naar een stuk ongerepte natuur willen, noorwegen, ijsland lijkt me ook super gaaf!! :))
Maar dus ook nieuw zeeland! :P

Zal ik, kan ik, durf ik, met wie.....

PFFFFF wat een vragen....

Waarom zet ik het hier neer?!?! Misschien voor ideeen, motivaties, weet ik veel :')

miccamaaike

Re: Zal ik...........

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 15:14

Als je de kans en de middelen heb zou ik zeggen doen!! Super mooie ervaring om een ander land te ontdekken.

Wil je echt rondreizen of wil je aan het werk ergens oid?

KentaroJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 15:16

Je hebt nu geen vaste partner/kinderen/en bijna geen baan meer?? Meid, dan zou ik het wel weten!!!
En mócht het niets zijn, heb je het geprobeerd, kom je weer terug en ben je een mooie ervaring rijker!
En een voordeel van alleen gaan is dat je heel makkelijk contact maakt!

xalm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 15:18

Ik had precies hetzelfde, ben het topic: Australie 2011 gaan volgen en nu kriebelt het nog meer!!

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-14 18:27

Ik weet niet zo goed wat ik wil, ik denk niet dat ik alleen zou durven gaan :') daar ben ik denk ik een te grote schijterd voor :') :P

Kentaro schreef:
Je hebt nu geen vaste partner/kinderen/en bijna geen baan meer?? Meid, dan zou ik het wel weten!!!
En mócht het niets zijn, heb je het geprobeerd, kom je weer terug en ben je een mooie ervaring rijker!

Daar heb je idd gelijk in!! :))

Je ziet ook steeds meer werk topics verschijnen enzo, dat lijkt me ook wel tof!

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 18:37

wil je graag ver weg of ook dichtbij? de Scandinavische landen zijn geweldig en ook prachtige natuur :j als er wat gebeurt je bent ook zo weer in NL. Zweden is bijvoorbeeld maar een uurtje en 20 min vliegen.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-14 18:38

Ongerepte natuur lijkt me erg mooi!! :)) geen grote toeristen stad ofzo! ;)

Misschien is een Scandinavisch land om te beginnen wel het beste!

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 18:44

Ja die heb je ook, haha Stockholm etc. Zelf zit ik in Göteborg, voordeel is wel als je stad uit bent zit je al in de natuur. Een fijne website voor natuurvakanties bv is http://www.naturescanner.nl/europa/zweden zij hebben leuke tips! Verder als ik in Göteborg ben kan je altijd eens komen logeren :)