Wellnesshotel in Rotterdam/Amsterdam.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Naamloos1

Wellnesshotel in Rotterdam/Amsterdam.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-14 13:13

Hai allemaal,

Ik ga begin volgend jaar een weekendje weg met een vriendin van me, en we willen graag richting Rotterdam, of Amsterdam gaan.
Nu zijn we op zoek naar een Wellnesshotel, of een hotel dicht in de buurt van een wellnesscenter maar het moet ook dichtbij de stad zelf liggen..
We willen namelijk graag 1 dag naar een spa achtig gebeuren en 1 dag echt de stad in..

Hebben jullie tips? Of weten jullie een leuk hotel wat aan deze eisen voldoen?

Let me know!!

Alvast bedankt! :D

_Kellyy

Re: Wellnesshotel in Rotterdam/Amsterdam.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 16:02

Ga je met de auto of met de trein? :)

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-14 17:18

Trein :)

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 17:28

Deze spa is echt een aanrader: http://www.zuiveramsterdam.nl/
Zit ook een hotel bij, maar heb er zelf niet overnacht. Verder makkelijk met ov te bereiken en ook redelijk snel in het centrum (voor Amsterdam begrippen).

Ilja000

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 17:30

oeps Em_ dat zou voor mij de laatste zijn die ik op zou noemen... Vond het er koud en ongezellig. We werden er ook diverse malen uit ruimtes weggestuurd omdat er betaalde activiteiten plaats gingen vinden. Dat vind ik niet echt ontspannend :)
In Haarlem zit een erg fijne sauna, midden in het centrum. Ideaal voor een weekeindje uit. Haarlem heeft natuurlijk hotels zat.

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-14 17:59

Ilja000 schreef:
oeps Em_ dat zou voor mij de laatste zijn die ik op zou noemen... Vond het er koud en ongezellig. We werden er ook diverse malen uit ruimtes weggestuurd omdat er betaalde activiteiten plaats gingen vinden. Dat vind ik niet echt ontspannend :)
In Haarlem zit een erg fijne sauna, midden in het centrum. Ideaal voor een weekeindje uit. Haarlem heeft natuurlijk hotels zat.

Wat jammer zeg. Ik heb dat toen ik er was niet gehad. Ik vond het een hele relaxte ontspannen sfeer. Verder genoeg keuze in baden en sauna's. In bijvoorbeeld de sanadome vind ik dat tegenvallen.