Het is heel leuk, ik ben er ook geweest!
Houd er wel rekening mee dat het geen attractie park is, er worden heel veel dingen laten zien uit de film (green screens, pakken die gedragen zijn, 'making off's, dingen bekijken en niet echt doen, veel lopen.)
Als je er echt fan van bent is het helemaal fantastisch, als je het 'wel leuk' vindt en je houdt niet zo van de 'achter de schermen' etc. dan is het misschien wat saai voor je jongste. Uiteraard ritjes op de bezemsteel etc. zijn heel erg leuk om te doen maar staat wel vaak een lange rij.
Ik heb het er erg naar mijn zin gehad, vond het leuk om bv. alle verschillende koppen van de goblins te zien. Er is een kamer met allemaal doosjes met toverstokken (net als in Ollivanders) en daar staan alle namen op van de mensen die hebben meegewerkt aan Harry Potter, ik vond het heel leuk om daar een kwartier rond te neuzen en te kijken wie ik allemaal kon vinden maar ik weet zeker dat als ik jonger had geweest, ik dat vrij saai had gevonden.
Ik weet zelf dat ik het als kind heel leuk zou hebben gevonden om dingen te kunnen doen (dus even aanraken, misschien een heksenhoed opzetten) oid. maar het is wel echt meer kijken dan doen (zoals Harry's en Ron's kamer op Zweinstein, daar sta je dus gewoon naar een lege kamer te kijken. Als je niet zo veel hebt met Harry Potter denk je; okeee... maar als je er fan van bent of het leuk vindt dan is dat natuurlijk heel leuk om te zien!)
Kijk dus goed waar je langer je tijd besteedt, of waar je voorbij loopt. Het is een aanrader.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-11-14 16:20, in het totaal 1 keer bewerkt