Roadtrip tips

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Roadtrip tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 09:58

Jaaa over 1,5 week gaan we weer. Roadtrip van tussen de 6000-7000 km, voornamelijk door Amerika. We nemen een ietwat langere route om meest ergste sneeuw te vermijden. :+

Laatste roadtrip was rond de 5000 km enkele reis, maar dat was in de zomer, dus geen problemen met alle sneeuw..

We gaan verhuizen dus de auto zal redelijk volgepakt zitten, al nemen we niet echt meubels mee oid. Dash cam en GPS gaan mee. :)
Iemand tips? Vooral voor de sneeuw? := Roadtrip muziek? :')

Auto krijgt nieuwe winterbanden en word helemaal nagekeken. We maken ook een kit met dingen als een aansteker, kaarsen, granola bars, deken, etc.. Just in case. :=

Dit is ongeveer de route. Misschien dat we iets uitwijken.

Afbeelding

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 11:05

wow dat is nogal een verhuizing.
Als muziek tip: On the road again van willy nelson natuurlijk :-) oh en Red Hot Chili Peppers - Road Trippin :-)

Ik las dat de kou overal is ingetreden en gezien je ook door colorado gaat zou ik me zeker voorbereiden op veeeeeeeeel sneeuw. Dus sneeuwkettingen en een noodsetje met kaarsen, lucifers, batterijen, dekens en eten en drinken.

Hoelang zijn jullie van plan er over te gaan doen?

Nadir

Re: Roadtrip tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 12:30

Wow, dat is een mooie reis!
Hoe lang gaan jullie er over doen? Gaan jullie ook nog meerdere dagen op 1 plek blijven om iets te zien of is het puur kilometers maken?

Anoniem

Re: Roadtrip tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 08:18

Pjer, geen idee hoe lang. :n Laatste keer was rond de 5000 km/50 uur en daar deden we 4 dagen over, inclusief 1 stop in een motel. Voor de rest dag en nacht doorgereden met hier en daar natuurlijk een fastfood stop :+ Maar met alle sneeuw durf ik het niet zo goed in te schatten.

Sneeuwkettingen is een goede tip, even kijken of ik die redelijk cheap aan kan komen. :)

Het is puur kilometers maken! Misschien dat we ergens stoppen als er iets moois of lekker toeristisch in de buurt is, maar voor de rest is het echt rijden, rijden, rijden. :=

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 13:42

Poeh wat een trip!
Succes!