Zweden..met hond?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eponine

Zweden..met hond?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-14 10:12

Hoi hoi, wie van de zwedengangers, heeft er ervaring met omheinde tuinen in Zweden? Voor het eerst willen we met de hond op vakantie..en dus wordt het voor het eerst geen rondtrek vakantie op zoek naar wild.. Om nu toch een beetje wildernis te vinden, willen we graag naar zweden, ergens midden, of in elk geval een wildrijk gebied! Wie heeft tips voor ons? En los lopen mag daar niet, maar is ook. Geen optie, omdat ze een groot jachtinstinct heeft in combinatie met een houten kop ( sharpei)..

Bedankt voor het meedenken!

BokitoZ

Re: Zweden..met hond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 10:15

Wij zijn 2 jaar geleden in Zweden geweest en toen hadden wij onze rhidgeback mee.
Wij zaten in een huis van kennissen van ons midden in Zweden het huis was noet omheind maar we zaten diep in het bos en buren waren ruim 500 m verderop. Had je dus geen last van.

eponine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-14 12:36

De last is het probleem niet..wel de nood aan een omheinde tuin..

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-14 16:58

Ik roep maar iets, maar is aan een lange lijn vastleggen geen optie? Ik vraag me namelijk af of er veel 'hondproof' omheinde vakantiehuisjes zijn.

Zoiets: Je draait de pin ergens in de grond en maakt de hond aan de lijn vast
Afbeelding

eponine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-14 17:34

Ja, die hebben we ook, maar ik wil haar ook niet constant vast, ze moet kunnen rennen enzo.. Alleen niet achter wild aan ;-) ben nu aan het zoeken naar 2e hands schapennetten..