Hallo iedereen! Ik heb overal al een beetje gezocht, maar ik vind het heel fijn om persoonlijke ervaringen en leuke tips te horen... Vandaar dit topic. Mijn vriend en ik zijn binnenkort vijf jaar samen en het is ook bijna zijn 23e verjaardag. Ik zou heel graag eens iets doen wat hij niet direct verwacht. Een weekendje in Nederland zou heel leuk zijn, wij wonen in Belgie! We houden meer van de natuur, een bos waar je uren kan in wandelen is ideaal. We houden ook van welness, een B&B met lekker eten,... Ik weet dat een combi van dit alles moeilijk wordt, maar we hadden ook graag eens een menles gevolgd aangezien we een pony hebben gekocht die dit kan en wij er niet veel van kunnen. Dat zou hij echt een mega verrassing vinden! Misschien hebben jullie al eens zo'n weekend beleefd? Op een stal midden in de natuur met een leuke B&B bijvoorbeeld, haha. We kunnen er eventueel ook drie dagen van maken Alvast bedankt!
Appelscha? Met een dagje sauna in Boijl? (sauna het Friese Wold)
Grit
Geplaatst: 13-11-14 00:24
Ik heb er geen persoonlijke ervaring mee, maar volgens mij kun je bij Onder de Kastanje overnachten en menles krijgen. Dan zit je op de Veluwe en wie weet is er ook nog een welness in de buurt .
Onder de kastanje is een prachtige plek om even weg te zijn, ook zonder paarden. In de buurt is genoeg te doen en te beleven, de locatie zelf is erg mooi en een menles al dan niet in het bos behoort ongetwijfeld tot de mogelijkheden.