Origineel oud&nieuw vieren met z'n tweetjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ladyson

Origineel oud&nieuw vieren met z'n tweetjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-14 21:56

Aangezien vieren bij familie geen optie is, en we nogal veel verschillende vriendengroepen hebben die het ook met andere vriendengroepen O&N vieren, denk ik dat we ook dit jaar erop uit gaan met zijn tweetjes. Samen op de bank vind ik echt geen optie en past niet bij ons. Buitenland zag ik wel zitten, alleen het kostenplaatje wat minder. Belgie of Duitsland is wel een optie, maar een lange/dure reis niet. Afgelopen jaar hebben we O&N in Kalkar Wunderland gevierd en dat is erg bevallen, het entertainmentgehalte is daar vrij hoog :D . Ik vind het leuk om dit jaar iets anders te doen dus ben nog op zoek naar leuke ideeën!

Zelf ben ik ondertussen op internet tegengekomen dat je het in de Euromast kan vieren of op een boot/cruiseschip en dat vond ik wel originele ideeën, maar ik hoor graag nog meer ideeën *\o/* *\o/* *\o/*

Het party/entertainmentgehalte moet wel vrij hoog zijn, we houden wel van een feestje. O&N in een hutje op de hei vind ik ook origineel (en romantisch!!), maar is niet ons ding..

Lolacabana

Re: Origineel oud&nieuw vieren met z'n tweetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 23:07

Wat is jullie budget en hoe lang wil je weg zijn?

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-14 00:30

Budget: max. €500 in totaal denk ik. Het liefst maar 1 nachtje weg, dus echt alleen oud&nieuw :)

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 00:35

Met dat budget kun je ook een nachtje Amsterdam boeken.. .niet het Hilton, maar wel iets anders leuks.