Ik denk eraan om dit in Londen of Newcastle te gaan doen. Gewoon een keer wat anders.. En wil dit ook waarschijnlijk alleen doen, omdat ik toch niemand mee krijg.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yasmine schreef:Ik heb een paar jaar geleden nieuwjaar in Las Vegas gevierd. Slechtste nieuwjaar van heel mijn levenDuur, te druk, slechte feestjes die veel te duur zijn (makkelijk $100 inkom zelfs bij clubs die niet zo fancy zijn), overal mannen die aan je zitten, slechte muziek. Nee, bedankt.
Londen lijkt me dan weer wel erg vet!
Astaloca schreef:Yasmine schreef:Ik heb een paar jaar geleden nieuwjaar in Las Vegas gevierd. Slechtste nieuwjaar van heel mijn levenDuur, te druk, slechte feestjes die veel te duur zijn (makkelijk $100 inkom zelfs bij clubs die niet zo fancy zijn), overal mannen die aan je zitten, slechte muziek. Nee, bedankt.
Londen lijkt me dan weer wel erg vet!
Las Vegas is helaas ook wat buiten mijn budget hiervoorNu de durf nog vinden. Ben je er toen ook alleen geweest?
JoellaLoves schreef:hier nog een die haar jaarwisselingen in het buitenland viert. ben nog nooit in het buitenland geweest dus dit gaat echt super leuk worden. ik en mij vriend gaan dan naar Frankrijk en willen met oud en nieuw door parijs lopen.
Jes schreef:JoellaLoves schreef:hier nog een die haar jaarwisselingen in het buitenland viert. ben nog nooit in het buitenland geweest dus dit gaat echt super leuk worden. ik en mij vriend gaan dan naar Frankrijk en willen met oud en nieuw door parijs lopen.
Frankrijk is echt geen ruk aan met oud en nieuw, mijn man komt uit Parijs en keek vorig jaar in NL zijn ogen uit met oud en nieuw.
palousa_boy schreef:Het is in Frankrijk gewoon niet zo commercieel uitgemolken als in andere landen