Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Caitlinnn schreef:Ik vind het inderdaad erg lastig.
Ik persoonlijk vind dat niet zo'n probleem maar mijn vriend is wel weer van de vrijetijd en dingen zelf doen.
Echter ben ik bang dat als je naar een ver land ga je tegen dingen aan gaat lopen die je niet had voorzien en dat alles zelf regelen best wel veel stres met zich meebrengt.
het heeft voor en na delen natuurlijk..
Wat het aller fijnste zou zijn is een groepsreis waarbij je een deel van de dag iets met de groep doet en een deel van de dag je eigen ding kunt doen..
_Caitlinnn schreef:Jahoe meer ik nu lees op de site hoe beter het klinkt inderdaad
Zijn ermeer mensen die met de (land)online.nl zijn geweest? En zo dus zelf hun reis hebben samengesteld?
Citaat:mijn ervaring met de 'bouwstenen' is dat het behoorlijke dure reizen worden als je evenveel wil zien als met een 'gewone' rondreis.. je kleed feitelijk uit naar wat je eigenlijk wilt zien maar verhoudingsgewijs betaal je een stuk meer..
_Caitlinnn schreef:Jahoe meer ik nu lees op de site hoe beter het klinkt inderdaad
Zijn ermeer mensen die met de (land)online.nl zijn geweest? En zo dus zelf hun reis hebben samengesteld?
Neonlight schreef:Wij hebben verschilldende groepsreizen gedaan met verschillende maatschappijen, Fox en met name Djoser springen er voor ons uit. Fox heeft vaak iets luxere accomodaties, maar wel grotere groepen (tot 40 personen, Djoser tot 20 personen).