Mooi hotel Rotterdam, in de buurt van Luxor theater.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wreckh

Mooi hotel Rotterdam, in de buurt van Luxor theater.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-14 17:26

Manlief heeft kaartjes gekocht voor Warhorse om mij te verrassen. Nu regel ik het hotel en wil hem ook graag verrassen. Heb al gegoogled, maar kan niet echt iets vinden wat me aanspreekt, of het kost 200 euro of meer. Hotel hoeft niet pal naast het luxor te zijn, een paar km met taxi is ook prima. Wel graag ook in het buurt van het centrum.

Ik hoopte eigenlijk om voor ong, 150 (ietsje meer of minder mag ook) een luxe kamer te kunnen vinden, iets met een mooi bad in het midden van de kamer. Of iets anders bijzonders/romantisch. Hoog mooi uitzicht is ook leuk en een lekker ontbijt vind ik heel erg belangrijk.

Ik ben nog nooit in Rotterdam geweest, dat maakt het heel lastig om iets te vinden. Hopelijk kan iemand mij helpen.

FairLady_

Re: Mooi hotel Rotterdam, in de buurt van Luxor theater.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 17:30

ik vind persoonlijk hotel new york erg mooi in rotterdam, dat is op loop afstand.
verder weet ik geen leuke hotels.

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 17:31

Je zou misschien eens op zoek kunnen gaan naar een bed & breakfast in plaats van een hotel. Dan kom je vaak op hele mooie bijzondere plekjes :) Kijk bijvoorbeeld eens op deze link:

https://www.bedandbreakfast.nl/bed-and- ... d/c2747891

Edit: als je op de bovenstaande site even naar beneden scrollt, kun je ook zoeken op locatie. Wat dacht je van je eigen woonboot voor 130,-? :D Of je eigen appartement aan het water, met fietsen, voor 90,-
Laatst bijgewerkt door Rumpleteaser op 30-10-14 17:37, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 17:31

Tja.. Voor luxe en mooi uitzicht betaal je in Rotterdam inderdaad wel de hoofdprijs.. Bad in het midden of mooi uitzicht, daar betaal je over het algemeen ook wel wat voor.. Enige wat me te binnen schoot was Hotel New York in Rotterdam, maar dan zit je ook al rond de 150-200 euro voor 1 overnachting als je een beetje leuk uitzicht wil..

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 17:34

Hotel New York
Bilderberg Parkhotel
Hotel Stroom
SS Rotterdam (Cruiseschip)
ART Hotel

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 17:38

wreckh schreef:
Ik hoopte eigenlijk om voor ong, 150 (ietsje meer of minder mag ook) een luxe kamer te kunnen vinden, iets met een mooi bad in het midden van de kamer. Of iets anders bijzonders/romantisch. Hoog mooi uitzicht is ook leuk en een lekker ontbijt vind ik heel erg belangrijk.

Ik wens je veel succes, zowizo met dat bad midden in de kamer.

ARThotel ligt er vlak bij, gaaf uitzicht maar geen bad midden in de kamer.
Hotel New York ook op loopafstand, vraag wel naar een room met een view anders kijk je tegen de betonnen muur van de buren aan.
Je hebt ook nog Novotel zitten aan het begin van de Maasboulevard (bij van Brienenoord). Geen ervaring mee.

http://www.hotels.nl/nl/rotterdam/ prijzen zijn per kamer.
Laatst bijgewerkt door Vippie op 30-10-14 17:42, in het totaal 1 keer bewerkt

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-14 17:40

Thanks allemaal.
Leuke tips rumpleteaser.

luf_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 17:40

Het Inntel hotel in Rotterdam is erg leuk en redelijk betaalbaar. Dat ligt dichtbij het luxor, heeft een superuitzicht en champagneontbijt. Ze hebben vaak aanbiedingen via Hotelspecials/vakantieveilingen etc. Ertegenaan ligt het Mainport. Dat is nog net iets mooier, maar ook duurder :+

Als dat niks is kun je naar het Manhattan Hotel kijken, tegenover Rotterdam centraal. Het is echt een zakenhotel, dus in het weekend krijg je hier relatief goedkoop een kamer.

Ook de SS Rotterdam is misschien een idee? Ik heb er nog nooit geslapen, maar zit er in de zomer wel graag op het terras.

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 17:42

wreckh schreef:
Thanks allemaal.
Leuke tips rumpleteaser.

Graag gedaan! Wij hebben een poosje geleden de "bed & breakfast" ontdekt. Superleuke plekjes vaak! Van sjiekerdesjiek (met jacuzzi midden in de kamer :D ) tot een klein romantisch houten schuurtje in een boomgaard. Superleuk en vaak heel betaalbaar vergeleken met hotels :j

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-14 17:48

Hebben jullie ook tips over het parkeren?

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 17:52

Openbaar vervoer ;) Of buiten het centrum parkeren

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 17:53

paar maand terug voor het werk 2 weken in Rotterdam gezeten en wij zaten in hotel Rotterdam http://www.hotel-rotterdam-city.nl/
Prijs was volgens mij rond de 60€ per nacht en het was een mooi hotel

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 18:00

op www.airbnb.nl kun je ook allerlei appartementen, huizen etc vinden. Wereldwijd.... Zo hebben wij een fantastisch guesthouse geboekt voor voorafgaand aan ons huwelijk, en de huwelijksnacht (ook hier de borrel)

renateeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 18:01

Inderdaad buiten t centrum parkeren en verder verplaatsen via de metro, die kom in het hele centrum van Rotterdam, en stopt vrij dicht bij 't Luxor :)

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-14 18:01

Manlief wil perse met de auto. Poeh wat is het lastig als je een stad niet kent.

Happy_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-14 18:04

Rumpleteaser

Joh, dan zou ik gewoon lekker ergens in een garage gaan staan. Het is toch duur in het centrum. Als manlief wil, dan lekker met de auto en die ergens neer zetten. Kost wat, maar dan heb je geen gedoe :)

MamaMiesje

Ik ben afgelopen weekend met mn zussie daar geweest, naar de voorstelling War Horse ook :D
Wij hadden een kamer in het NH hotel, op een steenworp afstand van het Luxor, aan de voet van de Erasmusbrug
QParking onder het hotel €20.-
Hotelkamer 119,-
is ons top bevallen!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-14 18:52

Hotel Stroom is een aanrader, hele fijne ruime kamers, luxe.
Goed parkeren daar ook.