Efteling ticket tweedehands kopen? (AH)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nessie

Efteling ticket tweedehands kopen? (AH)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-14 18:40

Ik heb een kort vraagje:

Aangezien het deze dagen nog mooi weer is en ik vrij ben lijkt het me leuk om naar de Efteling te gaan. De tickets van de AH lopen af en deze worden aangeboden voor 20 a 25 euro (25 was de verkoopprijs), ook in de buurt dus ik kan ze afhalen. Dat scheelt op 2 kaarten toch mooi 20 euro. Maar is dit veilig om tweedehands te kopen? Ze lijken op een soort kassabon, misschien zijn die mensen er al mee door de entree geweest of kan dit niet?

Misschien heeft iemand van jullie hier ervaring mee, of zijn jullie met zo'n ticket naar de Efteling gegaan waar het onbruikbaar werd gemaakt.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 18:59

Wat voor een tickets zijn het precies? Afscheur kaartjes of uitgeprinte kaartjes?

Met Pinkpop en andere festivals zijn veel illegale internetkaarten in omloop, worden 4x uitgeprint, verkocht en de gene die als eerste door t poortje gaat heeft geluk, de 2e heeft pech.

Annick75

Re: Efteling ticket tweedehands kopen? (AH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 19:02

De kaartjes zijn idd een soort kassabonnetjes, maar worden bij de Efteling bij de kassa ingenomen en gescand. Daarna krijg je ze niet meer terug, dus in dat opzicht lijkt het me gewoon veilig.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 19:23

Het zijn inderdaad kassabonnen. Zo koop je ze bij de AH.
Vorig jaar werden ze gescand en werd er een scheur in de barcode van het bonnetje gedaan.

Als deze bonnetjes dus geen scheurtje erin hebben lijkt het me gewoon veilig.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-14 19:27

Bedankt voor de snelle reacties! Zo lijkt het me inderdaad wel veiliger om te kopen dan een eticket :j

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 19:31

Ik heb vorig jaar ook via marktplaats kaartjes van de efteling overgenomen, waren ook bonnetjes met barcode en ben gewoon binnengekomen! :j *\o/*

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 19:34

Ze zijn gewoon veilig hoor! :D
Wel opletten uiteraard dat het geen kassabon van de boodschappen is :')
Je mag ook mijn abonnement lenen voor niks ..... Maar dan moet je op mij lijken of een foto er overheen plakken en een beetje 24 lijken :=

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 19:41

Als je ze via marktplaats wil kopen, let dan even op hoelang een persoon al op marktplaats is. Een jaar is bijvoorbeeld een stuk minder betrouwbaar dan al 5 jaar.