In Maart ga ik voor drie maanden op stage naar IJsland!! Ben nog hard bezig met een goed stageadres regelen, maar dat gaat nog wel lukken. (tips met leuke training/handel stallen op IJsland zijn altijd welkom)
Ik weet dat er al veel topics zijn over IJsland, maar dit zijn vooral vakantie topics. Ik vroeg me af of er ook Bokkers zijn met werk/stage ervaring op IJsland, die daar over willen vertellen.
Waar ik vooral geïnteresseerd in ben zijn gebruiken op IJsland waar ik rekening mee moet houden, wat voor weersomstandigheden kan ik verwachten tussen half maart en begin juni, wat moet ik ECHT meenemen, welke plekken moet ik echt bezoeken, wat zijn de raarste gerechten die jullie voorgeschoteld kregen

Ik ben ook van plan wat toeristische dingen te gaan doen. Het lijkt me leuk om de Blue Lagoon te bezoeken, een dag Reykjavik te doen, Walvis safari en naar de Puffin eilanden te gaan. Dit kan ook nog aangevuld worden

Ik rijd nu bijna vier jaar IJslanders (voorheen dressuurpaarden) en heb op een aantal grote stoeterijen in Nederland stage gelopen(waar ik dus ook al aardig wat gehoord heb over IJsland, en gewerkt heb voor een IJslander). En in mijn laatste jaar Hippisch Management vond ik het eens tijd worden dat ik naar IJsland op stage ga. Ik moet een management stage lopen, en mijn stageopdracht is het maken en uitvoeren van een optimalisatieplan.
Band los!