Restaurant aruba

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

secricible

Restaurant aruba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-14 15:33

Al langere tijd proberen we mijn schoonvader mee te nemen naar een wat luxer restaurant. Hij is een moeilijkere eter, maar staat er wel voor open om eens wat nieuws te proberen. Hoeft geen ster te zijn, maar wel moderne chiquere borden e.d.
Nu gaan we in april volgend jaar met z'n allen op vakantie naar aruba en dat leek ons een goede reden om ze mee te nemen.

Zelf heb ik modern white cuisine gevonden en die spreekt ons wel aan, maar wellicht weten aruba-gangers hier meer restaurantjes die vergelijkbaar zijn (iets minder mag ook, maar geen gemiddelde bistro zeg maar), of weten ze hoe de kwaliteit daar is?

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 19:23

Ohh ik heb daar eens gegeten bij een restaurant waar ze allerlei vlees grilden en dan zo'n spies bij je tafel kwamen aansnijden. Echt zo ontzettend lekker. Ook was er een buffet bij met verschillende salades enzo. Was echt heel erg goed. Ik ben alleen de naam kwijt, sorry!

En ik heb daar een bruiloft gehad, dat was in een restaurantje aan zee, ook heel mooi en lekker. Ook geen naam haha. Aan mij heb je dus eigenlijk niets.

Aestrith

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 19:35

Ik woon op Aruba, hier een paar aanbevelingen :)

Scala, bij Paseo Herencia, boven de Starbucks. Creatieve gerechten met niet al te gekke prijzen, mooi aangekleed en sjieke service

Het restaurant waar madeliefw het over heeft heet Texas de Brazil, een 'all you can eat' deal en lopend buffet. Heel populair hier, maar vooral voor de echte vleeseters. Als je daar niet zo dol op bent kan je ook voor alleen het buffet kiezen, is een stuk goedkoper en ruime keuze aan allerlei eten en salades.

Madame Jaenette is in de hogere prijsklasse en staat heel goed aangeschreven, evenals Papiamento, beide zijn echt goede lokale restaurants.

Voor goede vis gerechten gaan de meeste mensen hier naar Wacky Wahoos, maar ik weet niet in hoeverre dat fancy is

Deze restaurants zijn allemaal in de omgeving Noord/Palm Beach, waar de meeste grote hotels zijn. In de hoofdstad Oranjestad is nog een fancy bedoeling, Carpe Diem.

madeliefw

Re: Restaurant aruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 20:44

Het zou idd die Texas de brazil kunnen zijn. Ik dacht toen dat het niet bij palm beach in de buurt was maar wat meer landinwaarts. Vond de kwaliteit van het vlees en de service iig heel goed, beter dan soortgelijke concepten hier in nl. Maar gaaf hoor, op Aruba wonen! Wat doe je er precies?