Er zijn genoeg sites. Volgens mij bieden de meeste reisbureaus citytrips aan (bijv. D-Reizen). Maar heb je geen idee waar je heen wilt? Binnenland, buitenland? Zelf kijk ik veel op www.booking.com. Zelf regelen dus. Maar dat is wat moeilijk als je niet weet waar je heen wilt.
Waar exact weten we nog niet. Gewoon relaxen, beetje rond kijken en even genieten. Budget heb ik niet over na gedacht. Maar aangezien we maar 3-4 dagen willen toch wel iets van Max 350 pp.
Ik kan je Leuven aanraden, vond dat zelf echt prachtige stad, veel historie en erg gezellige mensen. Was zelf voor 2 personen 200 euro kwijt. Exclusief het leven daar dan.. Maar hotel en ontbijt zaten daar al bij in.
Ik kan Lissabon aanraden! Ik heb gisteren tickets en verblijf geboekt voor de zomer (juli) en ik ben 140 euro kwijt voor 7 dagen. Vliegtickets via Ryanair vanaf Eindhoven; 55 euro retour en een pension voor 12.50 euro per nacht. Geen luxe pension, maar een vriendin van me is er ook geweest in een hotel voor 25 euro incl. ontbijt. Pension via Booking.com, goede website.
Haha dan hou ik die in m'n achter hoofd! Moet heel eerlijk zeggen dat ik dan wel de kriebels krijg voor een nieuw plakplaatje ☺️ Maar dan wordt het geen goedkoop reisje