Overnachting Amsterdam (Melkweg - 24 januari)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flits__

Overnachting Amsterdam (Melkweg - 24 januari)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-14 09:25

Hoi,

Op 24 januari 2015 geeft 1 van mijn favoriete artiesten (Gerard Way) een concert in de Melkweg Amsterdam.
Ik wou daar graag heen, maar zal wel alleen moeten. Niemand in mijn vriendenkring en familie vindt zijn muziek leuk dus helaas kan ik niemand meenemen :+.

Dan maar alleen was mijn idee! Hartstikke prima, beetje jammer dat ik in het Noorden van Nederland woon en het niet zie zitten om vanaf amsterdam 's avonds laat nog een 2 uur in de trein te zitten naar Hoogezand (Groningen) en daarna nog naar Annerveenschekanaal te rijden. Ik zou eventueel ook met de auto kunnen, maar volgens mij is de parkeergelegenheid niet geweldig en weet ook niet of ik dan nog zin heb om nog dat stuk terug te rijden :).

Nou kwam bij mij het idee om dan maar een hotelletje te boeken in Amsterdam, in de buurt van de Melkweg. Ik heb al wel gegoogled maar nu kwam ik zo ontzettend veel hotels tegen, en ik zou echt niet weten wat nou wel wat is en wat niet. Daarnaast wou ik weten of het wel enigzins 'veilig' is om daar nog 's avonds laat alleen heen te lopen. Mijn moeder werkt bij de politie dus dat was het eerste waar zij zich zorgen over maakte. Ik ben zelf nog nooit in Amsterdam geweest en ken de stad dus totaal niet.

Dus ik dacht misschien heeft hier iemand wel ervaring met hotels (positief of negatief) in de buurt van de melkweg. En ook graag 1 die vrij makkelijk te vinden is, mijn richtingsgevoel is 0,0 en ben nog in staat om te verdwalen in de plek waar ik geboren ben (en dus 24 jaar heb gewoond). :') Het hoeft geen 5 sterren hotel te zijn, maar wel graag een net hotel en een eigen badkamer, zag bij sommige hotels dat er gedeelde badkamers zijn en dat heb ik liever niet. Qua budget max is zo rond de € 150,-.

Of wellicht denkt iemand hé daar wil ik ook heen en wil gezellig met mij mee :').

Alvast bedankt voor jullie antwoorden :).

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 10:05

In de omgeving (op loopafstand) van Melkweg zijn er heel veel hotels. Kijk op google maps waar de hotels zijn en bepaal voor jezelf of je dat dichtbij genoeg vindt.

Als je op booking.com kijkt zie je ook cijfers, dat is op zich best een goede graadmeter.

Flits__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-14 10:10

MoonChloe schreef:
In de omgeving (op loopafstand) van Melkweg zijn er heel veel hotels. Kijk op google maps waar de hotels zijn en bepaal voor jezelf of je dat dichtbij genoeg vindt.

Als je op booking.com kijkt zie je ook cijfers, dat is op zich best een goede graadmeter.

Bedankt, ik ga eens op booking.com rondneuzen :)

Lolacabana

Re: Overnachting Amsterdam (Melkweg - 24 januari)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 11:44

Ik wil ook :o
Ga eens even kijken of ik dan kan :)

Flits__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-14 12:37

Lolacabana schreef:
Ik wil ook :o
Ga eens even kijken of ik dan kan :)

Oke, nou dat zou helemaal gezellig zijn :).
Ik hoor wel of je kan of niet ;).

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 14:23

De laatste keer dat ik naar de Melkweg ging heb ik in het Apollo Hotel aan de P.C. Hooftstraat geslapen. Was geloof ik €100 voor één nacht. Prachtig hotel, waanzinnig goeie bedden, mooie badkamer, en op 10 minuutjes lopen van de Melkweg.

En de Melkweg is echt een veilige buurt om te lopen, hoor. Ben er ook al vaak tot laat 's avonds geweest, ook toen ik nog "jong" (17) was en nooit problemen gehad.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 14:25

Ik ga ook die kant op Rowan, je zou wellicht mee terug kunnen rijden. :j

FCSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 14:29

Zijn ook erg veel leuke huizen/kamers via Airbnb te vinden in Amsterdam.