Woon op loopafstand van station dus de eerste trein kan ik pakken , zaterdagochtend werk ik dan zou ik doordeweeks wat moeten doen of het moet zondag nog kunnen (tot en met 5 oktober lijkt me niet..) Maar ik ben alleen en iedereen verklaart me voor gek
, 6 ;30 uur gaat er al een trein ^^ Limburg ben ik nog nooit geweest dat is 4 uur met de trein
z , Zeeland ook niet is ook ver weg..Maar wat moet ik daar doen
, ben alleen en moeder is niet zo fan van het plan om lekker te toeren. Heeft iemand ideetjes voor deze Fries? , meeten kan ook
Mega boktmeeting op alle stationnetjes een bokker mwah
, ben koos idee loos
de eerste trein in Lelystad gepakt richting Luxemburg stad, vandaar via Brussel en Amsterdam centraal met bijna de laatste trein weer terug naar Lelystad. Heerlijk
. Is 4 uur reizen maar ja gratis is gratis ^^ , doordeweeks kan ik 6 uur trein pakken en ben er dan 10 uur met geluk ... als ik 1 uur weer vertrek naar iets van Zeeland ga ben ik 3:35 bezig met er komen dan kan ik beter Noord Brabant pakken en daar wat bezoeken . Door naar Utrecht daar eten , en weer meer noordelijk gaan. Klinkt lang maar tof , zal wel even tijd nodig hebben om het te verwerken erna haha