Augustus dit jaar samen met paardlief naar Zeeland geweest, een hele reis vanaf Friesland.
Maanden lang geoefend met de trailer, maar net een paar dagen voor vertrek kon ik hem laden en konden we vertrekken!
En het was zo geweldig! Zo ontzettend veel geleerd, leuke dingen gedaan en mijn eerste vakantie met paard!
Bij aankomst stond de heksenketel boven het vuur in de binnenbak, en konden we meteen aanschuiven terwijl de paarden lekker rondliepen:

Het grootste probleem waar we tegen aan liepen was toch nog wel het trailerladen. Het ging allemaal nog niet heel erg gemakkelijk, maar dit was in 5 min al opgelost

water heeft meneer ook nooit fantastisch gevonden

Gelukkig was dit ook alweer heel snel opgelost:

(spetteren!!!)
En het aller mooiste van deze hele vakantie was toch wel de strandrit met zonsondergang! Het was zo mooi! Galopperend door de zee en het water wat opspat, terwijl de zon onderging en alles een oranje gloed had! bijna een sprookje, maar dan in het echt

Flimpje van galop over het strand:
View My Video
Voorafgaande van de strandrit, hebben we een rit van 15 km gemaakt wat erg gezellig was! Klein meisje heeft de hele rit bij mij voorop gezeten en de hele rit met de groep liedjes gezongen en veel gelachen:

Nog een paar foto's van alle leuke dingen die we gedaan hebben:
Onze slaapplaats, 4 hoog

Heerlijke ritjes:

Voltige (poging tot...):

Paarden genoten elke dag van de wei:

Al met al een zeer geslaagde vakantie, waar we veel hebben geleerd en veel nieuwe stof hebben gekregen om verder te komen! De 2 weken zijn echt voorbij gevlogen! Voor ik het wist waren we alweer terug..
Reactie zou leuk zijn