Studeren in Amerika...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liezja

Studeren in Amerika...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-14 20:07

Ja.
Wie heeft dit gedaan/is dit van plan? Hoe heb je het aangepakt? Hoe was het? Financiën? Kortom, ik wil gewoon alles weten. :D Ik denk er al zolang over na om deze stap te maken en nu ben ik best wel benieuwd of er Bokkers zijn die hetzelfde hebben gedaan en hun ervaring willen delen! :Y)

nenahdm

Re: Studeren in Amerika...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 20:13

Ik ben dit van plan. Maar ga ook mijn laatste jaar daar in een highschool doen (ga dus emigreren). Het is dus alleen makkelijker om als student van buitenland een scolarship te krijgen. Dus het is voor mij dan weer immens duur. Verder weet ik er ook nog niet het fijne ervan dus ik volg even :)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 20:13

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-14 20:17

xTitanic schreef:
Ik ben dit van plan. Maar ga ook mijn laatste jaar daar in een highschool doen (ga dus emigreren). Het is dus alleen makkelijker om als student van buitenland een scolarship te krijgen. Dus het is voor mij dan weer immens duur. Verder weet ik er ook nog niet het fijne ervan dus ik volg even :)

Supergaaf! Ik ben onlangs helaas gestopt met mijn opleiding International Aviation Services ivm ziekte. Maar de droom om naar Amerika te gaan is er nog steeds. Zou jij dit willen doen via een organisatie of ga je alles zelf regelen?

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-14 20:18

Nadia
Oppermuts

Re: Studeren in Amerika...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 20:20

Deze vraag hoort eigenlijk op STW, maar aangezien er al een recent topic is over dit onderwerp...hier een slotje.