moeder dochter dagje.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rockey

moeder dochter dagje.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-14 11:50

Hoi Hoi,

Ik weet niet of mijn topic hier goed staat, maar ik wist ook niet waar het dan geplaatst moest worden.

Mijn moeder wordt in november 55 jaar , haar verjaardag valt op een saaie maandag :') dus mijn broer en ik hadden al het idee dat we haar de zaterdag van te voren als verrassing mee uit eten zullen nemen waar heel de familie bij is.

Maar die maandag is ze natuurlijk echt jarig. en ik verwacht dan niet echt visite.

Nu leek het me leuk bijvoorbeeld om eens lekker te gaan ontspannen die dag, we hebben namelijk een heftig jaar achter de rug.

mijn moeder is geen type voor een sauna, maar ik dacht meer aan een beauty salon, waar je tegelijk in de zelfde ruimte bijvoorbeeld gemasseerd wordt of een gezichtsbehandeling krijgt, van die dingetjes :)

kan iemand bij helpen?

liefste in de buurt van tilburg, althans brabant.

gr maud

Sammyoo

Re: moeder dochter dagje.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 08:40

Hangt er helemaal vanaf wat je moeder leuk vindt. Ik ben zelf een 48 jarige moeder met een volwassen dochter. Ik zou niet aan een beautysalon moeten denken, maar jouw moeder vindt dat misschien wel leuk. Ik zou een dagje shoppen met een gezellige lunch, of een dagje dierentuin leuk vinden. Misschien zijn er op die dag wel leuke evenementen in de buurt. Kijk eens op de website van de VVV. Ook Staatsbosbeheer heeft leuke activiteiten. Het leukste is dat je er aan denkt en tijd vrij wil maken voor je moeder.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 08:43

Ik ga elke jaar met mijn moeder naar de dierentuin, een heerlijke dag samen.

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 08:47

Ligt eraan wat ze leuk vind inderdaad! Ik doe mijn moeder echt geen plezier met een dagje beauty, sauna of iets in die richting.

Wij gaan veel liever bijvoorbeeld een dagje naar de dierentuin, een dagje shoppen in Duitsland en dat soort dingen. Eventueel af sluiten met wat lekkers te eten of gewoon een terrasje afhankelijk van het budget en wij hebben beide een topdag +:)+

ElineR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 08:48

Alvast gefeliciteerd :D. Ben laatst met mn moeder gaan ontbijten en plukken ergens in het bos in de buurt (boeket maken en ontbijt uit de tuin :P). Ook een week geleden een kaarsengieten workshop gedaan. Was leuk!

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 08:55

Wat een leuke dochters zijn jullie allemaal +:)+
Die van mij vergeet zelfs altijd een cadeautje als ik jarig ben! Ik ga haar dit topic laten lezen ~~}>
Verder is het een leuke meid hoor!

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 08:59

Of high tea of zo bedenk ik me net, dat lijkt me ook wel leuk om te geven!

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 09:10

Wat een ontzettend leuk idee. Ik zou dat ook graag nog hebben gedaan, maar helaas... Geniet maar van jullie moeders, ze zijn het waard.

Verder varieert het nogal wat een ieder leuk vindt natuurlijk, maar een high tea zou mijn mama ook hebben gewaardeerd.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-14 11:15

gecondoleerd djinnie!!

mijn vader is een jaar geleden overleden, vandaar dat ik mijn mama extra wil verwennen!

bedankt voor de tips! een dagje dierentuin is niet echt ons ding.

plannen zijn misschien gewijzigd. we krijgen een pup erbij en wellicht mogen we hem precies dat weekend ervoor of die maandag halen :D dan hebben we zowizo een leuke dag haha

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 15:19

Dank je, Rockey. Wat een lief idee dat je je moeder extra wilt verwennen nu je vader een jaar geleden is overleden. Maar die pup, dat klinkt wel heel tof. Dat gaat zeker (veel) leuke dagen opleveren. :D

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 15:23

Hier zijn dagen inderdaad sauna (badpakkendag!), lunchen, shoppen, of een paar daagjes naar Duitsland (lagere belasting op drogisterij!).