Ik zit al gedurende tijd na te denken om volgend jaar (vanaf juni ongeveer) voor 3 maanden (wellicht langer) naar het buitenland te gaan. Nu zag ik al heel veel topics over 'Werken in het buitenland', maar kon ik geen recent 'Werken met paarden' topic vinden. Vandaar dat ik bij deze een topic aan maak...
Wie heeft er ervaring met werken met paarden, in het buitenland? In welk land zaten jullie, wat waren je werkzaamheden, wat verdiende je, of ging het op kost en in woning? En hoe heb je alles geregeld? Hoe wist je de 'zekerheid' en dat het 'veilig' was? Hoe hadden jullie het geregeld voor als het uit zou lopen op een regelrechte ramp, hoe kom je snel thuis?

* Bij werken met paarden denk ik aan het rijden, verzorgen en andere werkzaamheden. Niet alleen voor elke dag stallen uit te mesten en de ''mindere'' klusjes te doen. Overigens kan ik veel informatie vinden over ''Paardenvakantie'', maar dit is dus niet wat ik zoek.

Zoals jullie merken ben ik nog in de oriënterende fase, maar gelukkig is er nog tijd genoeg om me hierin te verdiepen, kennis te verbreden en informatie te verkrijgen. Ik ben dan ook heel erg benieuwd naar jullie ervaringen!
Alvast bedankt!