Wintersport.. Hoe krijg ik hem zo ver?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jaleesa89

Wintersport.. Hoe krijg ik hem zo ver?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-14 16:33

Hoi
Ik wil heel graag met mijn vriend op wintersport. Hij houd alleen niet zo van kou en luiert liever op vakantie.
Heeft iemand tips hoe ik hem zo gek kan krijgen dat t hem ook leuk lijkt?
Alvast bedankt!!

FriesWytske

Re: Wintersport.. Hoe krijg ik hem zo ver?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 16:35

Niet, waarom laat je hem gewoon niet in zijn waarde.
Als hij er geen zin in heeft en niet van kou houdt, dan moet je hem niet gaan 'dwingen' om mee te gaan. Als jij zo graag op wintersport gaat, waarom ga je dan niet met een stel vrienden.

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-14 16:39

FriesWytske schreef:
Niet, waarom laat je hem gewoon niet in zijn waarde.
Als hij er geen zin in heeft en niet van kou houdt, dan moet je hem niet gaan 'dwingen' om mee te gaan. Als jij zo graag op wintersport gaat, waarom ga je dan niet met een stel vrienden.

Omdat ik eerder ook altijd zoiets had van bah dat is koud en niks voor mij. Maar toen een keer op skiweek geweest met school en ik vond t echt awesome. Als ie t niet leuk vind eenmaal daar zijn we ook zo weer thuis, zou t hem gewoon graag laten proberen.

VdBA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 16:47

Echtgenoot probeert me ook altijd mee te krijgen. Hij heeft sinds zijn jeugd niets anders gedaan, bij ons thuis zijn we nooit op wintersport geweest. Enkele jaren terug heb ik toch eens toegegeven en zijn we met de kinderen (toen 4 en 2) op wintersport geweest. Man, is me dat tegengevallen!!! Kinderen hebben er geen plezier aan gehad, ik bijgevolg ook niet. De oudste stond alleen maar te huilen op z'n ski's. Bovendien hadden we slecht weer. Het is geëindigd met mijn man die ging skiën overdag en ik, die met huilende kinderen op het appartement zat.

Dit jaar is hij een week gaan skiën met zijn ouders terwijl ik ben thuisgebleven met de kinderen. Volgend jaar idem ditto. Hij gaat met HELE geode argumenten moeten afkomen om ons nog eens mee te krijgen.

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-14 16:54

@vdba;
Ja als ie t niet leuk vind gaan we naar huis, blijf daar dan geen dagen plakken omdat ik t zo leuk vind. Das niet eerlijk tegenover hem lijkt me.
Naja gewoon fingers crossed en m lief aankijken denk ik dan maar :)

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 23:18

Misschien kun je een (lang) weekend winterberg voorstellen. Dan is de drempel minder groot en ook minder erg als hij het toch niet leuk vind.

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-14 13:05

Lieke schreef:
Misschien kun je een (lang) weekend winterberg voorstellen. Dan is de drempel minder groot en ook minder erg als hij het toch niet leuk vind.

Goed idee, zal t is gaan proberen :)
Thnx!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 08:34

Of eventueel een dagje indoor skiën... Heb je tenminste een beetje het gevoel...

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 13:00

Mijn vriend denkt er precies zo over. Gelukkig ben ik ook geen wintersportfreak. Heb het ooit wel een keer gedaan en ik heb een ontzettende leuke week gehad en best leuk geskied, maar ik hoef niet meer perse. Maar mijn vriend heeft, net als de jouwe, echt geen zin in die kou en die vieze, natte, koude sneeuw .....

Misschien zou je inderdaad hem eens mee kunnen nemen naar zo'n indoor skibaan. Als hij het dan nog niets vindt, zou ik het erbij laten. Dan maar niet.