ervaringen gezocht: hotels in valkenburg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liejn

ervaringen gezocht: hotels in valkenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-14 19:30

Zoals de titel als zegt ben ik op zoek naar jyllie ervaringen met hotels in valkenburg.
Wil een weekendje weg mn zn 2en, kzoek niet iets superromantisch ofzo maar wel een beetje in die richting..
Vind t erg moeilijk om vanaf bookings/zoover/google te bepalen wat er wel en niet geschikt is..
het moet niet te duur zijn, we willen 2 nachtjes (liefst inclusief ontbijt) en p.p. hiervoor niet meer dan 100euro kwijt zijn..
Hoop dat jullie mij iets aan/af kunnen raden :)

Ohja, we willen waarschijnlijk van 12 t/m14 september gaan!

onne

Re: ervaringen gezocht: hotels in valkenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 07:45

Wij zijn pas in hotel dupuis geweest, hotel is over genomen door een jong stel.
Het ligt vlakbij het centrum en is met ontbijt , in het weekend bakken ze zelf pannenkoeken.

mickydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 08:22

Kijk even op vrijuit.nl , staan een heleboel leuke hotels op en niet al te duur.
Ook vakantie veilingen in de gaten houden , daar staan ook altijd leuke hotels tussen

Liejn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-14 11:42

onne schreef:
Wij zijn pas in hotel dupuis geweest, hotel is over genomen door een jong stel.
Het ligt vlakbij het centrum en is met ontbijt , in het weekend bakken ze zelf pannenkoeken.

Was dit hptel al tegemgekomen.. Maar is het echt geschikt voor een weekendje weg samen? Ik vond het er heel eenvoudig/simpel uit zien..

onne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 08:27

Ja hoor dat is het, wij zijn er een lang weekend geweest. en het zijn ook hele leuke mensen.
Het is misschien simpel, maar ze doen super hun best voor je, er werd zelfs een andere fles jonge jenever gehaald omdat ze alleen graan jenever hadden.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 08:41

Is een bed & breakfast misschien een leuk idee? Dat voelt vaak wat persoonlijker dan een hotel en je hebt een uitgebreid ontbijt voor jullie alleen. Voor 60 euro per nacht kun je al wat leuks vinden.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-14 09:26

Fletcher is wel goed er zijn er 2 van in valkenburg.vaak ook aanbiedingen. Zelf zou ik naar thermea gaan die hebben ook soms aanbiedingen en kun je ook nog naar de sauna heerlijk maar denk dat het wel iets duurder is dan die 100,-