Nu gaan de meeste topics hier vooral over Tenerife en Gran Canaria, ik ben juist op zoek naar ervaringen mbt Lanzarote, Fuerteventura en evt La Palma, alhoewel ik hier op bokt al las dat er op de laatste ''niet zoveel te doen is''. Tenerife en Gran Canaria zijn eventueel wel een optie (mijn moeder zou graag weer naar Gran Canaria toe willen) maar prijsgewijs en vliegtuiggewijs zijn vooral Lanzarote en Fuerteventura, momenteel, gunstiger.
Het is de bedoeling dat het vooral een relax vakantie wordt. Bij voorkeur veel op het strand maar 's avonds vinden we het leuk om over boulevards te lopen, uit eten te gaan, te gaan shoppen etc. Houden ook wel een beetje van ''mensen kijken''. Echt de kroeg in duiken zullen we dus niet doen (daarnaast is het dan al bijna mid november

In onze zoektocht naar een leuk hotel of appartement dus vooral de vraag, welk eiland en welk dorp/stad raden jullie aan? We hoeven verder niet all inclusive in een hotel juist omdat we ook graag uit eten gaan ed maar dan is het ook wel fijn als we bij een enigzins interessant dorp/stad in de buurt zitten

En nog een andere vraag, zijn er in die tijdsperiode nog uitstapjes naar zee voor dolfijnen/walvissen spotten, is de kans groot iets te zien en is dit betaalbaar om te doen?