Hotels new york

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amira_

Hotels new york

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-14 10:54

Hoi bokkers,

mijn moeder vraagt voor haar verjaardag oa. een tripje naar New York. Nu heb ik van mijn vader de opdracht gekregen om eens te kijken hoe duur dat ongeveer zou worden. Ik ben nog nooit in New York geweest dus ik heb geen idee welke hotels nou goed zijn. Er zijn hier vast wel bokkers die eens in New York geweest zijn, daarom was mijn vraag: welke hotels raden jullie aan?

Douraque

Re: Hotels new york

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 10:55

Kijk eens in het USA topic voor hotels cq advies

Voorts hou ticketspy.nl in de gaten, daar staan vaak aanbiedingen voor New York

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 10:57

Ik ben in juli 6 dagen in New York geweest en heb geslapen bij het Comfort-Inn Manhatten hotel. Qua ligging een super hotel, en verder gewoon prima. Op loopafstand van oa. Times Square. Er zat een ontbijt bij, wat niet zoveel voorstelt maar prima is om de dag mee te beginnen. De kamers zijn klein, maar waren wel schoon en dat vond ik het belangrijkste. Dit was geen duur hotel, maar omdat wij een hele reis USA geboekt hadden weet ik niet meer precies wat we voor New York apart kwijt waren...

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 16:26

Voor een hotel moet je zeker rekenen op minimaal €100 per nacht. Voor die prijs hoef je overigens niet veel luxe te verwachten. Je betaalt in de VS per kamer, niet per persoon, dus dat scheelt wel. Wij zaten in het Wellington, dat is ons goed bevallen. Locatie is echt top, om de hoek bij Times Square en vlakbij Central Park.

In welke periode zouden jullie willen gaan?