Paardrijvakantie Zeeland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xMercury

Paardrijvakantie Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-14 10:42

Hoi Bokkers :D

Nou is het toch wel erg... Woon ik zelf in Zeeland, heb ik totaal geen idee waar ik naar toe zou moeten :D

Ik wil de laatste week van de vakantie nog een paar dagen naar het strand :D Maar, ik wil niet aan de kant van Zeeuws-Vlaanderen blijven, want daar woon ik dus. De kant van Nieuwvliet en Breskens liever ook niet. Daarom wil ik graag 1 stukje land omhoog, het stukje land waar 't Ponyhof in Aagtekerke bijvoorbeeld ligt.

Kennen jullie leuke maneges waar ik mijn paard kan stallen en zelf kan blijven slapen? Ponyhof en Zwaanhoek vallen af. Ponyhof vind ik echt te ver van het strand, mijn paardenbeest is totaal niet braaf op straat... Zwaanhoek is een prima locatie, maar die mensen vind ik zeer onvriendelijk.

Mijn oog viel op Ride by the sea, vriendelijke mensen en je moet niet ver over straat. Maar hier kun je geen andere paarden huren, en er willen nog wat vriendinnen mee die geen paard hebben :)

Alvast heel erg bedankt!

talithaa_0

Re: Paardrijvakantie Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 10:53

woon zelf ook in zeeuws-vlaanderen maar zou ook echt geen idee waar je naar toe zou kunnen := succes! en ik volg even.

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-14 10:55

talithaa_0 schreef:
woon zelf ook in zeeuws-vlaanderen maar zou ook echt geen idee waar je naar toe zou kunnen := succes! en ik volg even.

Hahaha! Ja hier heb je alleen maar van die kleine modderstrandjes en ik vind Nieuwvliet net weer iets 'te gewoon'. Zou dan liever naar de overkant willen :)