Naar wenen /spaanse rijschool maar wat nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

paulinevld

Naar wenen /spaanse rijschool maar wat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-14 22:03

Hoi Allemaal,

Ik heb eigelijk heel snel tips nodig van jullie.
Ik vertrek morgen namelijk met mijn oma naar wenen van maandag tot en met vrijdag. Nu gaan we natuurlijk naar de spaanse rijschool maar weten jullie nog meer leuke dingen om te doen/zien. Ik dacht namelijk dat mijn oma dingen had gekozen maar dat bleek niet zo te zin :')

Alvast super erg bedankt!! *\o/* *\o/*

Alle tips zijn welkom

Ladybird
Moderator Algemeen

Re: NAAR WENEN /spaanse rijschool maar wat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 22:05

Gewoon lekker heen gaan en dan even naar zo'n vvv kantooriets dan kun je altijd nog een leuE maken :)

Ik zal wel dnaar het kasteel van Sissi willen. Dat was toch in wenen? Dat lijkt me wel gaaf

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 22:07

Kasteel Schonbrun, echt mooi, sachertorte eten in de binnenstad, winkelen in het centrum(er zit ook een zaak met heerlijk dure ruitersportartikelen). Ik hoop dat je oma wel goed ter been is, het zijn in het echte centrum erg veel kinderkopjes en dat loopt soms niet prettig. Je kunt overal met de metro simpel komen en het centrum is erg mooi met alle oude gebouwen, veel plezier.

Winged

Re: Naar wenen /spaanse rijschool maar wat nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 08:17

Wil je naar de echte show of wil je een training bijwonen? Voor de show zijn de kaarten namelijk al ruim op tijd uitverkocht en moet je erg veel geluk hebben om daar nu nog kaarten voor te krijgen. Training zit ook vrijwel altijd vol, zeker in dit seizoen. Via internet kun je kijken of er nog kaarten zijn.

Verder: Schonbrun, Belvedere, Hundertwasserhaus, Hofburg, de complete binnenstad, Mozarts woning, Naschmarkt.

paulinevld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-14 08:32

Dankjewel al voor de reacties.

We hebben al kaartjes voor de trainingen omdat er geen shows zijn in deze tijd. /3

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 13:03

Training is ook de moeite waard.