Cassidy schreef:
Harrods vond ik vreselijk. Ik krijg het echt benauwd in die winkel, met name omdat ik de orientatie kwijt raak en de uitgang niet meer vindt. Gedenkplek voor Dodi en Princess Diana nog tot daar aan toe, ik ben op de ruiterafdeling geweest en die viel vies tegen. Jawel, ze kunnen van alle voor je bestellen en ik heb op het punt gestaan om een rosborstel voor 20 pond (!!!!!) aan te schaffen alleen omdat er een Harrods logo opstond, maar op een of andere manier wilde mijn portemonnix niet uit mijn zak vandaan.
Dus nee, Harrods is niet aan mij besteed. Als je er leeuwenpups kunt kopen, en je niet zeker weet of deze pups wel een goede toekomst tegenmoet zien, dan is de verkopende zaak bij mij al minderwaardig....walgelijk gewoon.
Die ruiterafdeling heb ik niet eens gezien joh

Het is er idd erg groot en makkelijk om te verdwalen maar benauwd vond ik het er niet.. nu was ik gewoon in een weekend midden in het jaar dus dat scheelt toch weer denk ik

Er is ook een of andere speelgoed winkel met ook zoveel verdiepingen, daar was het wel echt héél benauwd toen