Wat te doen in Halsteren (Bergen op Zoom) en omgeving

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Springs

Wat te doen in Halsteren (Bergen op Zoom) en omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-14 21:08

Hoi,

Dinsdag ga ik samen met mijn oma iets leuks doen/dagje weg. Alleen weten we nog niet wat...
Het kan in Halsteren zelf zijn, en Bergen op Zoom kunnen we zelfs met de fiets naartoe, maar het OV is natuurlijk ook een optie.
Weet iemand een leuke activiteit?
In principe maakt het niet uit wat het is, al ben ik zelf niet zo into musea eerlijk gezegd.

Groetjes :)

Murthul

Re: Wat te doen in Halsteren (Bergen op Zoom) en omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 21:10

LZP >> BEU

VogeltjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 22:17

Er is niet zoveel te doen in Halsteren :') behalve dat je hier heel mooi kan wandelen en/of fietsen! Maar tenzij je een sportieve oma hebt is dat wss geen optie :') In Bergen op Zoom heb je het markiezenhof, is als museum best leuk, maar daar houd je niet van zeg je. Toch is dit denk ik mijn grootste/enige echte aanrader denk ik, haha. Je kan ook een terrasje pakken in Bergen op Zoom bijv. Of shoppen (niet heel uitgebreid), bios misschien, hoewel die kans klein is doordeweeks.. Het is hier niet heel boeiend vrees ik voor dagjesmensen die niet van wandelen of fietsen houden (maar dat kan hier dus super) :P Hebben jullie een auto? Antwerpen is vlakbij (20/25 min) :D En strand grevelingenmeer ook op 25 autominuten.

Springs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-14 22:26

VogeltjeM schreef:
Er is niet zoveel te doen in Halsteren :') behalve dat je hier heel mooi kan wandelen en/of fietsen! Maar tenzij je een sportieve oma hebt is dat wss geen optie :') In Bergen op Zoom heb je het markiezenhof, is als museum best leuk, maar daar houd je niet van zeg je. Toch is dit denk ik mijn grootste/enige echte aanrader denk ik, haha. Je kan ook een terrasje pakken in Bergen op Zoom bijv. Of shoppen (niet heel uitgebreid), bios misschien, hoewel die kans klein is doordeweeks.. Het is hier niet heel boeiend vrees ik voor dagjesmensen die niet van wandelen of fietsen houden (maar dat kan hier dus super) :P Hebben jullie een auto? Antwerpen is vlakbij (20/25 min) :D En strand grevelingenmeer ook op 25 autominuten.

Bedankt voor je antwoord, markiezenhof ben ik al eerder geweest haha (ook met diezelfde oma)
Antwerpen zaten we ook aan te denken en dat gaat het waarschijnlijk ook worden :)