Ik weet het gewoon echt niet meer. Deze zomer zijn wij niet op vakantie geweest omdat mijn vriend moest werken en graag Truckshows wilde bezoeken. Allemaal dikke prima want nu kunnen we een keer in september en zijn we de torenhoge prijzen van het hoog seizoen een keer kwijt

Maar nu wat gaan we doen? We hebben jaren gevlogen, maar ik durf eigenlijk niet meer

Ik hou dit nog wel in mijn achterhoofd want er is natuurlijk altijd wat bij de HA op te halen waardoor ik wat rustiger wordt. Daarnaast zijn de prijzen eind september ook gewoon nog best hoog.
Dus wordt het de auto. Omdat we maar een weekje gaan willen we niet te ver. Max 6 uur rijden. Maar dat kan natuurlijk verschillende kanten op. Gaan we naar Duitsland, Frankrijk, Belgie, Luxemburg, Denemarken (misschien iets verder). Ik weet het eigenlijk gewoon niet.
Ik ben eigenlijk opzoek naar een uniek plekje in een omgeving waar toch veel te doen is. Zowel om te bezoeken, als wandelen e.d.
Ik heb net in een ander topic al iets leuks gezien, maar ik wil meer eigenlijk.
Vorig jaar zijn we al in de omgeving van Trier geweest en hebben hier echt van genoten. Maar de wereld is natuurlijk groter en hoewel mijn vriend niet zo van de nieuwe dingen is en liever elk jaar naar dezelfde plek terugkeert ben ik niet zo

Dus brand los