Momenteel zit ik in Griekenland en wij zitten aan tafel met een stel uit Amerika. Zij hebben een overstap op Schiphol, maar hier zit een nacht tussen. Maar eigenlijk zouden ze ook heel graag een bezoekje willen brengen aan Amsterdam. Dus ze vroegen ons of wij een leuke plek wisten om te overnachten, het liefst dichtbij Amsterdam centraal en dus in de binnenstad. Dan kunnen ze namelijk met de trein heen en weer.
Ze komen aankomende zondagmiddag aan en hebben maandagmiddag weer hun volgende vlucht. In die tussentijd willen ze een beetje 'proeven' van Amsterdam.
Nu heb ik zelf nog nooit in Amsterdam overnacht en kom ik niet verder dan het Amstel hotel en dat is nogal boven budget. Ze willen rond de 70,- betalen.
Ik heb wat gegoogled, maar het Internet is hier niet top en ik kan eigenlijk ook niet echt iets vinden.
Misschien hebben jullie een idee? En kunnen jullie mij een handje op weg helpen?
Alvast bedankt! Ook namens het Amerikaanse stel.
Groetjes Dewi
Yom
Geplaatst: 06-08-14 21:56
misschien zokeen op een bed and breakfast
Eleionomae
Geplaatst: 06-08-14 22:11
Het NH Tropen (bij het Tropen museum) was nooit heel duur en ligt op een kwartiertje van Centraal
Ibis Styles aan de Stadhouderskade? Met de tram goed te bereiken vanaf het centrum en rond hun prijsklasse.
ikkeniet
Geplaatst: 06-08-14 22:17
Times hotel- Herengracht Hotel Rho- Nes Hotel de Roode Leeuw- Damrak Bridge Hotel- Amstel NH Doelen- Nieuwe Doelenstraat Tulip Inn Amsterdam Centre- Beursstraat
Ik kijk altijd op booking.com Daar heb je hotels vanaf 50 euro voor twee personen in amsterdam. Ik zit zelf ook op mn mobiel, dus even lastig zoeken welke het dichtst bij het station ligt, maar daar zijn er genoeg te vinden
Irma_Maandag
Geplaatst: 07-08-14 07:11
AirB&B? Wellicht in sommige gevallen ietsje prijziger dan je in gedachten hebt, maar dan heb je wel iets leuks: https://www.airbnb.nl/rooms/1903880#photos Groetjes, Irma
Vakantieveilingen.nl! Wij gaan zonder met z'n tweetjes naar een hotel (niet in Amsterdam) voor 35 euro voor 2 personen. Er staan echt leuke aanbiedingen bij.