Het valt me op dat het nog makkelijker is om informatie te vinden over roadtrips in Amerika dan in je eigen omringende landen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Ik wilde dit jaar wat door Italie en Frankrijk touren met een tentje op de bonnefooi, maar omdat het hoogseizoen is heb ik toch maar op safe gespeeld en wat geboekt. Ik wil perse stroom hebben en wil niet het risico lopen dat ik meerdere campings af moet omdat er geen plek is of dat ik een een klein hoekje gerot wordt war nog net 1 tentje past zodat zij weer omzet hebben. Mocht ik deze zomer zien dat het wel te doen geweest zou zijn wil ik idd ook nog wel een keer gewoon op de bonnefooi rond touren. Ik heb dat in Schotland gedaan en het is gewoon heerlijk, veel vrijheid, rijden wanneer en waarheen je wil, genieten.
Goof schreef:![]()
Goed om te horen, ook plekken met stroom beschikbaar altijd? In het hoogseizoen?
Ik kampeerde vroeger ook altijd met mijn ouders, maar eigenlijk nooit op de bonnefooi, vandaar dat ik nu ook op safe speel. Maar zal het onthouden voor de toekomst. Tof.