Slangenreizen 4 dagen stedentrip Parijs ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nwankwo

Slangenreizen 4 dagen stedentrip Parijs ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-14 20:16

Hallo Bokkers,

Ik zit nu erg te twijfelen en ben eigenlijk ook best wel bang ...
Vandaag zat ik op vakantieveilingen te kijken en zag hier wel leuke last minute aanbiedingen.
Nou had ik dus geboden en een van de veilingen 'gewonnen', namelijk:

Een 4 daagse stedentrip naar Parijs, via Slangenreizen voor €284.- (hier zit de busreis, hotel en ontbijt bij).
Deze betaald en alles geregeld voor 18 augustus, dus over 2 weken.

Nu zit ik reviews te lezen, en deze zijn allemaal erg slecht |( |(
Ik weet dat ik heel erg dom ben geweest, door dit naderhand te doen ...
Over 2 weken vertrekken we en mijn moeder is doods bang, vooral van de verhalen over de gevaarlijke buschauffeur. :( := :=

Ik weet niet wat te doen nu, ik heb geen annuleringsverzekering en via vakantieveilingen gaat dit ook niet.
Nu vroeg ik me af of hier bokkers zijn die hierheen zijn gegaan of ervaringen hebben met de organisatie?

Alvast bedankt van een hopeloze bokker!
Groetjes Joyce

AnnemiekvM

Re: Slangenreizen 4 dagen stedentrip Parijs ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 21:10

Mensen zetten eerder negatieve ervaringen op internet dan positieve.
Wie weet wordt het een hele leuke vakantie. Niet te veel zorgen maken.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 21:13

ik heb ook veel slechte reviews gelezen na hetboeken vorig jaar, maar veel waren erg overdreven of door wel erg zeurderige lui geschreven. ik heb een heerlijke vakantie gehad.

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 21:14

Ik zou gewoon lekker gaan hoor, iedereen ervaart het anders. En nu je toch al geboekt heb en geen annuleringsverzekering hebt waarom zou je niet gaan.. :) Je krijgt toch geen geld terug, dus ik zou gewoon lekker gaan. Valt het mee dan ben je blij dat je bent gegaan, valt het tegen dan is het jammer maar heb je geen geld verloren zeg maar :P

_Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 21:29

Ben zelf niet met slangenreizen naar Parijs geweest, maar naar Londen. Het was super! Goed geregeld, goede buschauffeur en heb me geen moment onveilig gevoeld. En inderdaad wat hierboven word gezegd, mensen zetten eerder de negatieve ervaringen op internet dan de positieve.

Veel plezier!

nwankwo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-14 22:12

Iedereen heel erg bedankt voor de reactie's !

@Christiene, had je dezelfde vakantie ?

Dit stelt ons een stuk geruster.
We gaan gewoon en maken het er het beste van.
En we verwachten er ook niet zoveel van dan kan het ook niet tegenvallen ;)

We hebben besloten om de activiteiten niet te doen en lekker op eigen houtje rond te gaan.
Aangezien in alle klachten terugkomt dat de activiteiten door vertraging afgezegd worden of maar kort zijn.
Ik houd het topic op de hoogte, als het goed is heb ik daar wifi dus kan ik mooi na aankomst even posten hoe het tot die tijd bevalt ;)

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 23:19

niet dezelfde reis wel dezelfde stad.

als je zelf gaat rondkijken, de metro is echt handig.

nwankwo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-14 10:14

Aah oké, dat is zeker een goede tip!

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 10:38

Even als tip: een annuleringsverzekering is alleen geldig in noodsituaties (overlijden, ernstige ziekte). Je krijgt niet standaard je geld terug als je annuleert, dus in deze situatie had je niets aan zo'n verzekering gehad. :)

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 10:42

Gewoon gaan. Wij zijn ook op vakantie geweest waar alleen maar slechte reviews maar wij hebben een heerlijke vakantie gehad. :)
Veel plezier alvast!

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 10:47

Ik ben ook naar Londen geweest via deze organisatie en heb er enorm van genoten. De reis ging vlot, we hebben een sightseeing tour in de binnenstad gehad en de buschauffeur was een geweldige man die veel over de stad wist te vertellen. Ik zou zo nog een keer willen gaan. :)

eponine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 21:22

Ik ben met kerst met slangenreizen meegeweest naar Parijs, echt no way dat ik daar ooit nog mee meega! We hebben bij die klachten site toen een klacht geplaatst, over de manier waarop alles verliep. Op zich zijn we redelijk gecompenseerd, maar ik ga nooit meer met hen mee!

nwankwo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-14 21:25

oké, dat is inderdaad balen en jammer.
mag ik vragen wat de klachten waren?

eponine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 21:26

Maar dat wil niet zeggen dat we het niet leuk hebben gehad.. Alleen hebben wij alles op eigenhoutje gedaan, gelukkig zat er vlakbij het -overigens prima- hotel een metrostation. Anders waren we savonds niet eens meer opgehaald uit het stadscentrum, net zoals de ca. 20 mensen die ruim een uur bij disney hebben staan wachten op de bus. Of degenen die verrot gescholden zijn door de chauffeur, hij heette overigens Wiel, maar naar ik hoorde is hij na de betreffende busreis ontslagen. Zegt genoeg..

nwankwo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-14 21:28

oke, bedankt voor je reactie!
wij waren inderdaad ook van plan om op eigenhoutje te gaan, en het zo leuk te maken.

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 21:28

Vriendin van me gaat regelmatig met deze organisatie naar Parijs, is altijd goed bevallen :j

Wij wilde dit jaar ook gaan via hun, maar vanwege onze kitten niet gegaan.

eponine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 21:30

De klachten.. We kwamen rond vier uur aan en zouden rond tien uur weer opgehaald worden in het centrum voor de avond tour. Dit werd ineens zeven uur dus behalve dat je te weinig tijd voor jezelf had, hadden we de avond tour in de avond spits...in Parijs! De chauffeur besloot van het programma af te wijkenen de volgende ochtend rond tien uur eerst naar disneyland te rijden, ipv half negen zoals het programma aangaf. We zouden dus pas rond de middag in de stad zijn. Na enig aandringen wilde hij dan om half tien wel gaan rijden. Waarop wij besloten het gezelschap te verlaten en zijn dus op eigen houtje verder gegaan, prima dag gehad. Toen we savonds terug bij het hotel kwamen, was de rest nog niet terug, de disney groep een uur te laat afgehaald en de mensen in de stad zijn in het geheel niet afgehaald. De chauffeur was allesbehalve vriendelijk of behulpzaam..anyway, lees je in op klachten.nl geloof ik. Wij hebben toen 75 euro terug gekregen, maar ook een les geleerd..

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 23:14

duidelijk dus dat je gewoon op je eigen houtje na centrum/hotel moet gaan en terugreis weer met de bus. kan je nog genieten van de stad.

nwankwo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-14 00:09

nou vandaag was het zover!

vanochtend zou om 9 uur de bus vertrekken, uiteindelijk na een kleine vertraging en alles netjes inladen vertrokken we rond 09:50.
we hebben een erg leuke en gezellige buschauffeur genaamd Ron, alleen maar lachen en erg veel informatie voorziening tijdens de tour.
we hadden geluk dat Eindhoven (waar wij opstapte) de laatste halte was, zo reden we in een keer door!
we hebben geen enkele file gehad, rond 2 uur een kleine pauze van 3 kwartier en rond 4 uur (een uur eerder dan verwacht) kwamen we aan in Parijs.
hier kregen we een uitgebreide tour met veel bezinningswaardigheden en informatie.
vervolgens hadden we onderweg kaartjes besteld voor de Montparnasse toren en voor de rondvaart boot, mensen die deze excursie niet deden konden in de stad uitstappen.

het uitzicht op de wolkenkrabber was echt waanzinnig gaaf en mooi, de boottocht kon op meerdere dagen, deze hebben we besloten om morgenavond te doen.
rond half 7 waren we weer terug in de stad bij de Eiffeltoren en hadden we tot half 10 vrije tijd.
vervolgens om half 10 naar het hotel gereden, eenmaal daar aangekomen alle koffer eruit.

toen de bagageruimte openging kwam er alleen maar rook uit en een enorme brandlucht. er werd een koffer uitgehaald waar letterlijk de rook uitkwam.
de achterkant zat een grote brandplek waar de koffer letterlijk in de fik stond en aan het schroeien was, er is toen nogal wat water over gegooid.

waarschijnlijk was de schroeining ontstaan doordat de lamp in de bagageruimte veels te heet was geworden, erg vervelend voor de eigenaren van de koffer en de chauffeur die nou net z'n best zo deed om een leuke reis te maken.
want de inhoud was wel degelijk beschadig!

eenmaal ingecheckt en iedereen naar hun kamers, morgen vertrekken we alweer vroeg naar van alles.
het weer is echt super, veel zon en lekker 20 a 21 graden!
ik plaats morgenavond ook weer even een update van die dag :D

nwankwo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-14 12:33

Nou gisteravond zijn we weer terug aangekomen in Eindhoven.
We hebben echt een geweldige vakantie gehad, met een top chauffeur.

Onze chauffeur was erg grappig en gezellig en gaf erg veel info onderweg.
Ook gingen alle rondreizen door en reed hij zelfs nog langs extra dingen, het hotel was prima en we werden bijtijds opgehaald en weggebracht.

De mensen met de pech werden persoonlijk door de baas opgehaald en kregen alles vergoed en een nieuwe reis aangeboden.
Iedereen heeft genoten en de buschauffeur heeft zeker de reis super leuk gemaakt.
Elke dag was het 20 a 21 graden, wij vonden het zeker een aanrader en zouden zo weer gaan.

We hebben geen enkele klacht, maar we denken wel dat het anders zou zijn geweest als we een andere chauffeur gehad zouden hebben!

eponine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 13:14

Fijn dat jullie zo genoten hebben! Hopelijk is het tij bij slangen reizen dan toch eens gekeerd!

nwankwo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-14 13:21

ja dat hopen we ook, we sturen in ieder geval nog wel een goede review terug!