Spooktochten gezocht!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eponine

Spooktochten gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-14 21:11

Het is nog halloween, maar toch hoop ik dit jaar ergens een leuke spooktocht te vinden..
Vorig jaar waren we in bobbejaanland, leuk, maar druk...zo druk..pfff anderhalf uur wachten voor we binnen waren.
Ik verwacht dat walibi, of six flags, of hoe heet dat tegenwoordig, wel net zo een gekkenhuis zal zijn, dus ben ik benieuwd of mensen goede ervaringen hebben met alternatieven? Zoals bijvoorbeeld in Weeze, duitsland, in die spookstad?
Of in brabant in de bossen rond Dorst?

Of zijn er meer van dit soort tochten?

De leukste spookhuizen heb ik ooit meegemaakt in port aventura bij salou, maar dat is al een jaar of twaalf geleden ;-)

Ik ben benieuwd!

Sterre98

Re: Spooktochten gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 21:19

moviepark Germany heeft dacht ik ook wel wat :)
Waliby fright nights geen ervaring mee want daar ben ik veel te bang voor :')

JMH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 21:22

De spooktocht in Bathmen is een aanrader, echt heel leuk (eng!) opgezet en behoorlijk spooky!
De tocht is wel snel volgeboekt, er komen zelfs mensen uit Amsterdam en Rotterdam naar toe.
De site is http://spoken.battum.nl, het is kleinschalig maar wel professioneel :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 21:23

Walibi is idd verschrikkelijk druk, was gewoon niet leuk meer. Heb die avond maar in twee achtbanen gezeten omdat de rijen zo belachelijk lang waren.

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 21:23

Walibi Fright Nights zijn echt héél leuk!!! Ik ga er ieder jaar weer heen, blijft leuk ;)