Ik was meteen onder de indruk van de prachtige omgeving en ik zag een kans voor een gave fotovakantie in het buitenland. Mijn oog viel op het onderschrift van het topic waarin stond: 'Zomerhulp gezocht'. Ik heb Simone (Lusitana) meteen een berichtje gestuurd of ik in de zomer langs zou kunnen komen om te komen helpen en te fotograferen. Natuurlijk is het veel gezelliger om met zijn tweeen te gaan en vroeg ik Lieke of ze zin had om met mij mee te gaan! We werden door velen vreemd aangekeken aangezien we elkaar pas 3 keer in het echt hadden gezien en toch besloten samen op vakantie te gaan, en dan ook nog eens naar een onbekend adres! We hadden alleen altijd al een klik dus we maakten ons daar totaal geen zorgen over.
Na heel wat enthousiast heen en weer gechat en het treffen van de voorbereidingen zoals het bespreken van de plannen en het boeken van de vliegticket zijn we afgelopen maandag op het nippertje nog in het vliegtuig beland. Want als je twee chaoten zoals ons samen op vakantie stuurt is dat vragen om problemen. We hebben dan ook voor ons leven gerend toen we een omroep hoorden dat de gate van het vliegtuig richting Lissabon ging sluiten. Gelukkig waren we net op tijd en gingen we vol adrenaline op vakantie. Een saaie start was het in ieder geval niet!
We hadden afgesproken om eerst twee dagen in Lissabon te verblijven, de stad te verkennen en vervolgens richting Grândola te gaan om daar te worden ontvangen door Simone. We zijn hier nu enkele dagen en we hebben het ontzettend naar onze zin. We vinden het dan natuurlijk ook leuk om door middel van dit topic de fotoresultaten en de mooie omgeving met jullie te delen.
Ons prachtige hotel! © Yvette Baur
1.

Standbeeld in Lissabon © Yvette Baur
2.

Een uiterst charmante spiegelfoto van ons beide!
3.

Een mooie zwartwit foto van de pony's
4.

Een gave actie foto van Gandhi
5.

Een gave springfoto van Gandhi
6.

Kip en hond bewaken het huis!
7.

Een foto van mooie Hercules!
8.

Bloem in het avondlicht © Yvette Baur
9.

Mooie boom in het avondlicht! © Yvette Baur
10.

Knuffelpaardje Hercules in het avondzonnetje!
11.

Knappe Gandhi in het avondzonnetje!
12.

De mooie kudde in het avondzonnetje!
13.

Knappe Gandhi in actie!
14.

Houdoe & Hoiiee
Tot de volgende keer
Groetjes Lieke en Yvette!