Heb al wat rond gekeken bij sommige kan je alleen een week boeken. We willen en kunnen alleen een weekend. (vrijdag t/m maandag)
Ik twijfel ook nog over Texel. Ik vind het wel leuk dat je daar ook paar uur mee kan op een boot garnalen vissen bv. Kan zoiets in zeeland ook?
Verder willen we in de buurt van het strand zitten maar niet duurder uit zijn dan 250-300 euro dat is echt het maximale. Omdat je eten en terrasjes en diner enz er ook nog bovenop komt.
Bungalow, appartement of een chalet dat maakt niks uit. Alleen niet in een tent. 2 volwassenen.
Ik ga voor je denken linnie en eens bij vrienden vragen. Hiet bij ons heb je verschillende campings maar toeristische is het niet je moet toch de auto pakken
In wat voor omgeving wil je zitten? Wat wil je gaan doen? Dorpjes als Veere en Zierikzee zijn heel leuk als je van sightseeing houdt, Natural High bij de Brouwendam is meer weggelegd voor de sportieveling.
SunNDLM wat we willen doen weten we nog niet goed. Gewoon even een weekend weg er even er tussen uit, relaxen en dagje weg, strand liggen en de rest zien we wel. Dus er kan wat actieve dingen tussen zitten maar dat hoeft niet.
Lizz Dankjewel voor de linken heel fijn! Ga ze vanmiddag gelijk even bekijken. Inderdaad zonder paarden.
ashley1 dankjewel voor de link ik stuur je een pb terug.
Mojito dankjewel voor de tip dat klinkt heerlijk. Had al wat strandhuisjes bekeken maar is best prijzig. Was alleen in noord holland aan het strand maar zal eens zoeken.
Mroes_1992 dankjewel voor de tip ik zal eens gaan googlen!
Iinnie van hier ben je met half uur 3 kwartier in goes zierikzee of bijvb yerseke bruinisse. Je kunt bij sint annaland op zeehond safari. Via sint Maartensdijk met pontje naar yerseke. Mbt echt strand heb je hier niet. Echter wel meerdere kleine strandjes
Sprak kennis haar huisje zit helaas al vol begreep ik. Even zoeken op Akkerdaas.
Oh leuk op de boulevard van vlissingen, neem ik aan?
Op zondagavond is er bij de panta rhei een live bandje als je dat leuk vindt. Je kan er ook lekker eten. Panta rhei is het restaurant/strandtent helemaal aan het einde van de boulevard als je het strand op gaat. Zit nog een restaurant (boka beach, boven verdieping) en de reddingsbrigade.