'Rustige' camping gezocht welke ook geschikt is voor kids

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KletsKoekje

'Rustige' camping gezocht welke ook geschikt is voor kids

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-14 18:44

Hopelijk heb ik het goed geplaatst modjes

Dag Bokkers,

wij mogen de caravan van mijn schoonouders gebruiken deze zomer als we willen.
We hebben een zoontje van 1,5 en van 10 jaar.

Ik heb al jaren migraine en ook erg gevoelig voor geluid, mede door de vele hoofdpijn en bepaalde geluiden die ik er aan associeer, maar ook door een aantal jaar in een woning gewoond te hebben met ongelofelijk veel geluidsoverlast waardoor ik er wat gevoelig voor ben.

Nu zijn we opzoek naar een leuke, niet te grote camping welke ook leuk is voor kinderen.
We zaten te denken aan misschien een svr camping, camperen bij de boer maar ik vind hierin niet
echt campings met wat activiteiten of een speelplek.

Wij zijn een aantal jaar geleden naar een vakantie park geweest met zowel stacaravans (waar wij in zaten) en campingplaatsen. Echt ontzettend leuk voor de kids, maar ik zou er niet aan moeten denken om daar op een caravanplaats te staan, zo groot en druk.

Ik zou dus een goudenmiddenweg. Wellicht weten jullie wel iets wat geschikt zou kunnen zijn voor ons?
Het is echt niet zo dat ik nergens tegen kan hoor, jullie moeten me nu niet zien als oude brompot of zo haha. Zijn wel vaker met de caravan weggeweest met de schoonouders die dus op kleine campings staan , maar zoek dus nu iets met iets meer dingen voor kinderen.
Wellicht anders met dingen te doen in de buurt met de kinderen.

Of wellicht een fijne site om te zoeken? Dit wordt de eerste keer dat we alleen met ons gezin gaan en zelf de camping uitzoeken.

Graag in Nederland.

beatje

Re: 'Rustige' camping gezocht welke ook geschikt is voor kids

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 18:52

De meeste svr campings hebben wel een speelplek voor kinderen,dat is natuurlijk niet te vergelijken met van die Multi grote campings,maar vaak is er een trampoline,schommel of iets dergelijk.Verder is het natuurlijk ook hoe goed je kinderen zichzelf kunnen vermaken.
wij vonden dit een leuke camping http://www.costakabrita.nl/

ClauH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 18:56

Kijk eens op camping Boszicht in Laag Soeren. Rustige camping met kleine speelplaats en trampoline, met aan de overkant camping De Jutberg (wel een grote camping) met grotere speelplaats en meer dingen "te doen" . Ik weet niet hoe oud ze zijn maar het is alleen de weg oversteken. Op fietsafstand meerdere leuke dingen voor kinderen.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 19:02

Persevero

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 19:08

Broen'nberg saasveld. Echt leuke camping boer is erg op de kinderen gericht. Ze mogen vaak mee helpen voeren van de koeien en paarden. Paarden zijn pension maar soms mogen ze wel poetsen ofiets. Camping heeft een speelplein met een berg zand in het midden van het veld met trampoline en waterput.er wordt ook geadverteerd met activiteiten in de omgeving.
Bv De waarbeek, kleinschalig kinderpretpark in hengeo

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 20:27

mini camping ter stal in Holten. Hebben een hele nieuwe speelplaats, hebben paardjes en volgens mij ook geitjes. Het zijn hele gastvrije mensen, de kinderen mogen altijd helpen met de kippies voeren en eitjes rapen, ze hebben een speelschuur en de jongens vinden het altijd geweldig om met jopie (de eigenaar) het gras te maaien. De leeftijd op deze camping is wat hoger, veel seizoensplaatsen met iets oudere mensen, maar nooit sacherijnig en altijd vriendelijk. In het hoogseizoen ook vaak kinderen van alle leeftijden.
In de omgeving zit er ook een buitenzwembad en het zit redelijk in de buurt van allerlei dingen. Ook midgetgolf in de buurt, met de paardjes mag ook veel gedaan worden.
Ik heb hier de tijd van mijn leven gehad en mijn zusje ook!

http://www.minicampingterstal.nl/

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 20:34

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 20:36

LZP -> BEU

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 20:38

Camping de Blekkenhorst in Den Ham.
Heel erg leuk voor kinderen :j toen ik nog klein was gingen we daar altijd heen, en man, wat een prachtige tijden waren dat.
Ook heel erg kindgericht, er word erg veel voor ze georganiseerd! :)

HELder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 20:43

cmaenhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 20:49

Zelf als kind jaar in jaar uit naar mini camping uitgerust gegaan in Nistelrode. Ik kon me daar heel goed vermaken met de dieren die er stonden en de kleinschalige speel toestellen. Super aardige mensen en mooie omgeving.

www.minicampinguitgerust.nl

Bismarck

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 20:53

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 20:57

Kleine boom dijk in zeeland is leuk.
http://www.kleineboomdijk.nl/fotos/
Heerlijk rustig, maar veel te doen, veel dieren (hond, katten, schapen, ezel , geiten)
En ze hebben er een zandzak trampoline enz.
IK kom er al sinds mijn 5e, tus ondertussen al 11 jaar.
En het blijft leuk, ik heb mij er al die jaren nog nooit verveeld.

sillysoul

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 20:58

In Groesbeek is een minicamping Lagewald, prima sanitair. In de omgeving van de camping is genoeg te doen, vlakbij Nijmegen, bij bossen, Tivoli park, verschillende musea.