Rafting ( bali ) wie kan me helpen met boeken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle_

Rafting ( bali ) wie kan me helpen met boeken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-14 21:14

Ik ben opzoek naar iemand die mij kan helpen om een excursie te boeken,
zeker omdat mijn engels slecht is en ik er zeker van wil zijn dat ik een goede organisatie heb.
Ik wil een dag ( of halve dag ) excursie hebben met rafting van de telaga waja rivier.
Incl : ophalen en wegbrengen van hotel
engels sprekende gids ( nederlands zal onmogelijk worden haha )
en incl entree geld ( en als het kan een luch erna )

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 00:42

Ja dat heb ik gedaan, laat me even opzoeken waarmee we dat gedaan hebben (bedrijfs naam was blauwe paraplu in t Indonesisch, beschamend genoeg is m'n Indonesisch tever weg gezakt om dat nog te vertalen...).
Was leuk, maar de rustige route was wel érg rustig dat was op de Ayung rivier,, maar nog wel lekker in het (koude) water kunnen dobberen.
Was incl ophalen, en raften, en daarna in een restaurantje kon je wat eten (niet inbegrepen).

Waar je om moet denken is dat somige bedrijven enkel een vertrek punt hebben, waardoor je aan het eindpunt zomaar nog even 20 minuten steile trappen bergop moet lopen met een grote peddel in je hand. Doodvermoeind. Andere bedrijven hadden ook een eindpunt, waar je alles gelijk aan het water achter kon laten.

Afbeelding

Ik heb nog genoeg kennisen op Bali, en kan zo voor je regelen dat het geboekt word, stuur maar n berichtje!